EN SEVDİKLERİM !!






SLM KIZLAR



Bugün size beğenilen ve yazın sık kullandığım ürünlerden bahsedeceğim ilk olarak vaseline  ben bunların serisini bitirdim resmen ama bana en uygun bu sanırım karma, sivilceye meyilli bir cildim olmasına rağmen ne cesaretle kullanıyorum sa :) diyeceğim ama bu krem sıvı bir yapıya sahip ben daha çok ellerimi nemlendirmek için kullanıyorum ve süper de yani memnunum kokusu falanda harika gerçekten bazı ürünler zorla gel al beni diyor:))







La Roche- Posey Güneş Kremi 

şahsen ben güneş kremimi doktor veya eczacı önerisi dışında alıpta kullanmam benim kuzenim eczacı olduğu için direkt bunu önerdi tabi cilt yapıma da uygunluğunu bilerekten ben hiç terddüt etmedem tamam dedim ve yaz boyunca kullandım tabi çok sıvı bir yapıya sahip olması makyaj altında beni ne kadar zorlasada yazın makyaj herhalukarda akıp gidiyor saten yani güneşin zararlı ısınları daha önemli diyerektan çokta umursamadım yapısın 
 ürün yağlı ciltler için de uygun fiyatı 50tl falan sanırım tavsiye ederim:))
La Roche Posay Anthelios XL Spf 50+ Sprey - Yüksek Korumalı Güneş Koruyucu Yüz-Vücut Spreyi 200 ml






Uni Vazelin extra

Ya bana neden vazgeçemesin deseler kesinlikle ilk sıralarda yer alabilecek olan bu vazelinden diyebilirim hakikaten çok bereketli bir ürün hele kokusu uyyy tam yemelik:)) 3 yıldır 2.kutumdayım ilkin kullandığımdan memnuniyetimi belirttiğim için bizim yengemler falan pişik için bir iki kez çocuklarında kullanınca baya da beğendiler kendileri de almış sanırsam ben daha çok yazın kullanırım dirseklerimde ve dizlerimde süper etki yani birde #topuk çatlaklarına bire bir yani fiyatı 4-5 tl gibi bir şey daha çok #Migros mağazalarından temin edebilirsiniz:)




Hoşça kalın görüşürüz:=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM