BİTENLER KLUBÜ #2


SLM





Öncelikle  rimellerden başlamak istiyorum rimel denince benim için akan sular durur cok önemlidir kirpikler yani olur olmaz dandik ürünler kullanmak cok yanlış ben * Avon ürünlerine alerjisi olan biri olarak  bir gün iş arkadaşımın çook ısrarlı tavsiyesi üzerine
* Avon Super Shock Brights Mascarasını
alıp kullandım ve çok memnun kaldım tabi ondan önce max factor rimelini kullanıyordum  benim kiprikler uzun ben volüm istediğim için tam benlik bir ürün diyebilirim 
 





Tabiki herkes gibi benimde vazgeçemediğim BB krem garnıer'ın bb kremi çok sevdiğim ve ilk zamanlardan beridir kullandığım bir ürün bu ikinci kutum ama ondan başka keşfettiğim VICHY BB kremi var kuzenim geçen testrini getirdi aman ALLAhım dedim işte bu ya dedim  yani diğer bb kremim vıchy olabilir. sık kullandığımız cilt ürünleri için maddiyat çok önemli olmamalı çünkü cilt biz bayanlar  için çok hassas bir konu yani en iyisini kullanmak gerek diye düşünüyorum.

Ve ıslak mendil yetiştiremiyorum valla bol bol kullandığım bir ürün ama kalıcı aman aman dediğim bir mendil yokk.


 esenle kalın :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM