Çeyiz Ganimetleri 1

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SLM KIZLAR
 
 
Bügün ki postum bir çeyiz alışverişi olacak tabi her genç kızın hayalidir evlenip yuva kurmak bende daha adım atmadım ama 5 yıllık bir ilişkim var inşallah 2015 yılında birşeyler yapmayı düşünüyoruz aslında hiç planlı biri değilimdir. Ama bu konuda yapıyorum küçük hazırlıklar ne bileyim bir anda olursa ıvır zıvır şeylere zaman ayıramam diye buldukça parça parça alıyorum. Hem yük olmuyor da bana Allahım herkezlere nasip etsin ben de farklı eşyaları seviyorum özellikle mutfak ürünlerinde falan çok şirin ama ya :))) Bu arada plastik ürünleri de pek sevmem evime de almayı düşünmüyorum  istisna olursa olur heralde alırım çok beğendiğim olursa
şimdi aldığım ürünleri  fiyatlarıyla nerden aldığımı yazacağım umarım beğenirsiniz..
 
 
 
 
Bu cam şişeleri #Şok marketlerinden aldım tanesi 3 lira
 
 
 
 


 
#A101 den aldım gülen kaseler bayıldım bunlara gerçekten fotoğrafta küçük gibi duruyor ama orta boy
 
 
 
 

 
 
:)
 
 

 
#Migros tan aldığım  porselen kaplar muffin de yapılır #güveç kabı diye geçiyor ama ben istediğim şekilde kullanırım diye düşünüyorum heralde çifti 5 lira gibi bir fiyattı isteyenler hala var bulabilirler yani
 
 
 
 

 
 
 
Bunlar da  Bimden aldığım pilav kalıpları, sert plastikani çelik ve cam bulamadığım için bir de çok beğendim için aldım  çifti 2.50 gibi bir şeydi

Umarım sizlere de fikir olmuştur.
 
 
Esen kalın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM