Garnier Skin Naturals Saf&Temiz Derinlemesine Arındırıcı peeling İnceleme !!









Merhaba...

Ben bu yazımda Garnıer  derinlemesine arındırıcı peelinginden bahsetmek istiyorum tabi bu ürünü tek tük çıkan sivilcelerim sayesinde almıştım etkisini gördüm mü?? tartışılır. Gerçeği söylemek gerekirse  fena değil di dediğim ürünlerden biridir.

Ürünün verdiği vaatler:

Cilt problemlerine karşı savaşmak için 3 ürün kullanmak yerine tek çözüm Saf & Temiz 3’ü 1 Arada’da.
 
Temizleyici : Çinko minerali ve bakterilere karşı etken madde içeren formülü ile cildi derinlemesine temizlerken sebum (yağ) fazlasını dengeler.
 
Peeling : Gözenekleri açarak siyah noktaların oluşumu önlemeye yardımcı olur.
 
Maske : İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler. Cildiniz uzun süre mat ve temiz kalır.
   



Ben bu ürünü genel anlamda temizleyici özelliğine güvenerek aldım diyebilirim etkisini de gördüm .
Bu ürünün yüzdeki yağı kurutma gibi bir özelliği yok sadece yağ dengesini sağlıyor ve fazla yağın ciltten atılmasına yardımcı oluyor. bu sebepten cildi kurutup pul pul dökülmesini engelleniyor ve diğer temizleyiciler gibi kullanım sonrası nemlendirici uygulamak zorunda kalmıyorsunuz. zamanla ciltteki yağ dengesi oturduğunda ilk başlarda yağın atılmaya çalışılması (cilt yüzeyindeki aşırı yağlanma)ve artan yüzdeki sivilcelenmeler azalıyor siyah noktalara gelince onlar zaman içinde oluştuğu için temizlenmeside zaman alıyor hemen sonuç bekleyen arkadaşlar yanılabilir fakat sabır ve istikrar çok önemli düzenli kullanımla cildiniz matlaşacak yağ dengesi sağlanmış olacaktır aynı zamanda zaman içinde içlerinde yağ ve kir birikmesi sonucu açılan genişleyen gözenekler (başka bir deyimiyle siyah noktalar ) boşalacak ve gözenekler eski pürüzsüz halini alacaktır.
Tabiki uzun sure düzenli kullanınca işe  yarıyor. Sırf bu urun değil hangi ürüne baslarsanız başlayın sonuna kadar düzenli bir şekilde kullanınca muhakkak etsini görmek mümkün yani.

                                                                   ESENLE KALIN :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM