Isıtıcı Bantlar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MERHABAAA
 
Bugün ki yazımda size
son zamanlarımın kahramanı Lady Comfort ısıtıcı bantlarından bahsetmek istiyorum ahhh!! gerçekten bayram alışverişinde bu ürünle bim de karşılaştım.dikkatimi çekti alıp inceledim ve tamam dedim aradığımı buldum dedim ve iki paket aldı tabi her paket içinde 2tne var.
ürünü kullanımı çok kolay ve kesinlikle harika bir ürün özellikle kadınların özel günlerinde sıcak su torbalarından 1 level önde diyebilirim.
8 saat etkisi olan bir ürün bence kışın da çok soğuk havalarda kullanılabilir.
kesinlikle ten üzerine uygulanmamalı fanila üzerinden yapıştırılarak kullanılanılmalıdır.
 
 
gratis-ısıtıcıbant
 
Ayrıca bu ürüne tüm GRATİS mağazalarından da temin edebilirsiniz.
fiyatı: 1.90
umarım faydalı olmuştur
Görüşürüzz :))
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM