Oriflame charmed el ve tırnak kremi

 

HERKESE MERHABA !!

 
 
Bayadır kullanıdığım el kreminden bahsetmek istiyorum
okulda ki çaycı teyzenin önerisi ile almıştım en çok tükketiğim ürünler el kremleri olduğu için diğer kullandığım nemlendiricelere nazaran etkisi biraz daha az diyebilirim. aslında ambalajının şıklığı ve kremin kokusu cezbetmişti beni tabi okuldaki bütün hocalar bu kremden kokuyor ya o da ayrı :))
Aslında Oriflamenin   ürünleri bana sıcak gelmezdi fakat bundan sonra daha sık deneyeceğim ilk aldığım ürün bu sanırım
Tavsiye edermiyim ! yani kullanmak isteyen denebilir ben bu kutu bitince kakaolu bir tane vardı onu deneyeceğim galiba..
çanta için biraz büyük bir ambalajı var onun için evde kullandığım bir ürün
 
 
 
7 lira gibi bir fiyata almıştım
 
 
 
 
 
oriflame
 
 
 
 
 
 
Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur.
 
ESEn Kalın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM