#Saç Bakmım

MERHABALAR...



Bugün ki yazım saç bakım ve uzatma olacak bundan önce saçlarım baya dökülüyordu ve çok yıpranmıştı  her bayanın zaafıdır saçaları inanın artık banyoda giden saçlarım arkasından ağladiğım olmuştur. :(ve kullanmadığım şampuan kalmamştır ama bende tak etti artık. Yaşadığım şehirde  bir aktar çarşısı var bir tatil günümde gittim oraya 50 den fazla dükkan vardır heralde (daha da fazla olabilir ) neyse ben her aman alışveriş yaptığım dükkana girdim amca dedim benim bu şaçlara önereceğin bitkisel bir şeyler yok mu ya deyince dur kızımm dedi  bana dermokilin şampuanını,arganyağı .susam yağı ve organix bakım yağını çıkardı saçların ırsi dökülüyorsa
 çare olmaz ama bazı sebeplerle küsmüşse sana:) ha işte o zaman düzenli kullan ve sonra da bana dua et :) yaa anlatamam ben bundan iki buçuk üç ay önce başladım kullanmaya.




                                        ŞİMDİ NASIL KULLANDIĞIMI ANLATACAĞIM



#pantene, #Saçbakım, #saç, #arganyağı, #susamyağı, #cevizyağı, #organix Bakımyağı, #Dermokil, #Şamuan
 
Öncelikle dermokil şampuanın hiç kullanmadığım bir şampuan dı
oraganix saç bakım yağının içerisinde badem,fındık,ceviz,çamterebentin,defne yaprağı yağlarından oluşuyor.
susam ve argan yağını ise kendim ayrı aldım bu yağlardan 3er damla şampuanıın içine adamlatıp homojen bir biçimde çakaladım. tabi ağırlık olarak çamterebentinin  kokusu   gelecektir
Bu sizi korkutmasın ben banyoya girmeden -2 ya da  3 saat Önce sadece argan yağını saç diplerime sürüp  sonra ılık yada ılıktan biraz daha sıcak bir suyla iyice yıkanırım hiç bir şekilde ne saçlarım ne de vücudum bıdık bıdık  yağlı kalmaz. Ondan sonra istediğü bir saç kremini kullanırım ben de her ihtmale karşılık kokusu çok güzel olan pantenin durulanmayan nemlendirici bakım ve onarım kremini kullanmak yetiyor . Bu Saç kremini de ister ıslak ister kuru saça uyguluyorum artık favorim


#pantene, #Saçbakım, #saç,



EVET ARKADAŞLAR BENİM SAÇ BAKIM RUTİNİM BÖYLE =:))


Tabiki saçlarım şuan daha da uzadı ve dökülme aşırı derece de azaldı (hemde baya) gören  maşallah  ne güzel olmuş diyorlar Gerçekten birde pasparlak oldu ''Bu arada saçımda hiç boya yok''

İnşallah faydalı bir yazı  olmuştur.



ESEN KALIN :=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM