3 Kasım 2014 Pazartesi

Vaseline










                                                               SLM ARKADAŞLAR


Bugün size çookk sevdiğim çok katmanlı bir nemlendiriciden bahsedeceğim ben bu ürünü üniversitedeyken keşfetmiştim  doktorum iyi bir nemlendirici istiyorsan git migrosa al bir vaseline dedi ben de marka adı olduğunu bilmiyordum şeyy normal bildiğimiz vazelin sandım ya nasıl falan derken gittim migrosa o zamanda 24 kasım öğretmenler günü indirimi mi ne varmış normalde 5 lira olan ürünü 2.5 tl falan almıştım. Bendeki de huydur ya stok çok severim üşengeçliğimden midir bilmem aldım 4-5 tane baya kullandım yani serisini kullandım diye bilirim..





Gerçekten cildim karma sivilceye dönük bir yapıya sahip olmasına rağmen kullandım. Yüzüme daha az kullanıyorum fakat ellerim ve dirseklerim için daha çok kullanıyorum diyebilirim. Ya gelene bende iyi nemlendirici var deneyin sanki sponsorum :)) beğenene verdim tabi süren aaaa sanki hiç krem yokmuş gibi nemlendirdi ve çabuk emdi falan derken herkese de bulaştırmış oldum bu hastalığımı:)) şuan tüm tanıdıklarda var diyebilirim anlıyacağınız rahatlıkla her cilt türünün kullanacağı bir ürün diyebilirim..
şiddetle tavsiyee!!!!




11/03/2014 03:40:00 ÖÖ / Yazan: / 0 Yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder