HC HAIR CARE'DEN ÜRÜNÜM GELDİ

 
 
SELAM KIZLAR
:)
 
 
Bugün sizlere HC HAIR CARE markasının bana gönderdiği üründen bahsedeceğim bu ürünü çoğunuz duymuşsunuzdur. bende saçlarım için etkili bir ürün ararken bu ürünle karşılaştım ve firmayla görüştüm sağ olsunlar geri çevirmediler ve saç türümü öğrenip ona göre bu ürünü gönderdiler nasıl teşekkür etsem azdır.
kargom o kadar çabuk elime ulaştı ki zaten buradan + puan buradan aldı benden, çok önemlidir ürünün eline çabuk ve güvenli bir şekilde ulaşması.
Çok iyi bir biçimde paketlenmiş olan cam şişesiyle resmen gönlümü fethetti:)
pompalı bir kapağı olan şişesi ürünün istediğin miktarda eline ulaşmasını sağladığı için buradan da + puan:)
 

 


 
Bundan sonraki saç bakım rutinimi HC HAIR CARE  COMPLEX (BİTKİSEL SAÇ BAKIM KOMPLEKSİYLE ) devam etmeye karar verdim.
saçlarım oldukça güçsüz bir yapıya sahip  ürünün saçlarıma iyi geleceğine inanıyorum
 
 
 
 çünkü ;
 
 saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlayan  saçları besleyerek güçlendiren ve dökülmeyi engelleyen  kepeğin  ve saç derisindeki kaşıntının giderilmesinde  etkili olan ürün  6 farklı  etkisiyle  ve patentli  formülü ile 
bütün özellikler bir arada  toplamış daha ne olsun
düzenli bir biçimde kullanıldığı zaman etkisini daha göstereceğine inanıyorum. Sipariş etmek isteyen arkadaşlar buraya tık tık :)   
 
 
                                                                         

 Umarım faydalı olmuştur .
 Esen kalın:)

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM