12 Aralık 2014 Cuma

KÜÇÜK BOY ÇANTALARIM ve MİNİK BOY VAZGEÇİLMEZLERİM

 
 
 
 
 

SELAMLARR....

Bugünkü yazım farklı olsun istedim yarın okul yok ,iş yok ,kurs yok dedim doyasıya yazayım fotoğraf çekeyim vs.  yandan takmalı küçük boyutlu çantalar bazen olmazsa olmuyor ama benim için vazgeçilmez diyebilirim. birde ben moda ya da markaya bakan bir insan olmadığım için sevdiğim pratik çok amaçlı çantaları tercih ediyorum genelde.
 
 
 
Tek kemerli yandan takmalı çantalar gayet kullanışlı özellikle o gün çok yoğunsam yürüyeceksem vs. yada geç kaldıysam tak çık yapıyorum  Bu tarz çantaları çok severek  kullanırım 
 
 
 
 

Bu çantamı çok severek kullanıyorum İstanbul dan almıştım tam 2 yıldır bana eşlik ediyor
 cüzdanım ve bir kitap sığıyor içine eee bu da bana yeter yani:)
 

           Bu çantamı Mersinden almıştım kırmızı bir ayakkabım var onunla iyi kombin olur diye.
gayet güzel sadece içerinde küçük bir cüzdanı var içerisi çok bir şey almıyor ama severek kullanıyorum  öğrencilerim bayılıyor bu çantaya tabi ayakkabıya da size kırmızı çok yakışıyor diye de şarkı söylüyorlar :)




 
 
Bu çantam çok ufak pek bir şey almıyor:)




 
 
Tek gözlü bu çantamı da çok severek  uygun bir fiyata almıştım öğrencilik yıllarımda hala da kullanırım...

 
 
 
 Şimdi bu küçük çantalarımdan eksik olmayan ürünlere bakalım  hepsi mini boy çok şirinler bu ürünlerin orijinal boyutlarını zaten kullanıyorum.
 
küçük boyutlu bir far, rexona  mini boy  deodorantı, (çok güzel kokuyor ),küçük boyutlu bir rimel, dermokil veya bebak'ın nemlendirici el kremleri , Avon'un  kendi kokum olarak benimsediğim little black parfümü ve Nivea dudak bakım kremi



 
EE saten bunlar bana yetiyor yani yeter ki bunlar olsun
 
 
 



Bu kremlerin boyutları baya küçük yani 7-8 kullanımlık falan severek kullanıyorum saten nemlendirici özellikleri süper ...


 
 
 
Umarım beğenmişsinizdir. yorumlarınız çok kıymetli  eğer sizin de böyle bir durumunuz varsa yazabilirsiniz zevkle okurum
 
 
 
ESEN KALIN:) 
 
 

12/12/2014 11:48:00 ÖS / Yazan: / 0 Yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder