20 Aralık 2014 Cumartesi

#Makyaj Çantamın Favorileri

Slm Arkadaşlar !!

Bugün ki postum makyaj çantamdan ayırmadığım ve sürekli kullandığım makyaj malzemelerinden objektif olarak bahsedeceğim...
 
1- AVON GLIMMERSTICK GÖZ KALEMİ:  Avon'un bu göz kalemi gerçekten güzel ben genel de göz kapağıma eyeliner görevinde kullanıyorum içerisinde pırıltılar, lacivertle mavi arası bir rengi var çok kullanışlı değil çünkü yumuşak yapısı var kopuyor yada eriyor o yönünü hiç sevmedim. 2 kalemim 8.90 liraya almıştım bir daha alır mıyım diye soracak olursanız pek sanmam...



2-GARNIER BB KREMİ: Benim bayılarak kullandığım bir ürün  bu ya ilk BB kremini Garnıer markasıyla duymuştum ve ilk duyduğumdan beri de severek kullandığım tek BB dir. fakat ilk zamanlarda tek yapıyla öne sürdüğü ürün daha koyu renge sahipti sanırım rakipler de olunca kendini geliştirdi. İyi de yapmış yani  benim tenimle tamamen uyuşan bu ürünün müptelası oldum ki !! ben bazı zamanlarda fondöten kullanmayıp bunla bile çıkıyorum hafif yağlı cildim olduğu için bazen kurutabiliyor. tabi ondan önce nemlendirici sürdüğüm zaman daha bir sabitleniyor fiyatı: 11 tl  
 


.

3- Rimmel London Lasting Foundation:  Bu fondöten şuana kadar kullandığım en harika fondöten diyebilirim ben kapatıcılığını ve kalıcılığını seviyorum.. çok abartılı sürümüyorum bazımın üzerine yada BB kremimden sonra azıcık nohut tanesi boyutunda kusurların olduğu kısımlara uyguluyorum gayet başarılı biter bitmez devamı gelecektir.. ben indirimle . 10 tl aldım


4-Nivea Lip stik: Nivea'ya olan hayranlığımı bu üründe de göstermek istiyorum Senelerdir kullandığım ve vazgeçmeyeceğim bir dudak ürünüdür her zaman bana eşlik etmiştir...6 tl


 5-Eklips makyaj süngeri: Ben bu ürünü bayadır duyuyordum fakat bizim gratisler de maalesef ki kalmamış oluyordu şuan elime geçti benimde geçekten bazı yorumları okurken abartıldığını ile düşündüm ama gerçekten abartılacak kadar diyebilirim daha önce fondötenimi veya BB kremlerimi elimle  yüzüme uygulardım ve tam olarak yüzüm  yemezdi ürünü  ve maske gibi dururdu ama gel gelelim eklips markalı bu süngere  alt kısmıyla düz bölgelere sivri kısmıyla göz altı ve burun bölgesine uygulama yapıyoruz.  yani bununla uyguladığım zaman ki durum çok çok farklı ,daha sabitleyici  ve pürüzsüz  duruyor  fiyatı gayet uygun 6 tl

6-Essence-Get Big Lashes Maskara: Essencen'in volüm verene maskarasını tesadüfen buldum bir maskara alacaktım hiç bir bilgim yoktu bu maskara hakkında ve bir fırsat vermek istedim gayet memnunum çok kalın ve bodur cinsten bir fırçası var kullanımı güzel volüm de iyi veriyor  tek şikayetim çok zor temizleniyor olması arkadaşlar eğer daha kolay temizlenen bir rimel biliyorsanız yorumlarınızı beklerim.. 9 tl olan ürünü indirimle  4,5 tl falan aldım.

7-Golden Rose Terracotta Allık: Uzun zamandır elimde bulunan bu allık gayet hoş br yapıya sahip kesinlikle toz toz olma gibi bir durum yok  gayet başarılı bir allık diyebilirim İpeksi ve parlak bir  dokusu var. kalıcılığı gayet iyi fiyatı 15 tl bu ve benzeri ürünlere burdan bakabilirsiniz..  tık tık/
                                                        

 Geldik bir postun sonuna Evet  arkadaşlar benim kullandığım genel ürünler bunlar eğer sizin de aralarından kullandıklarınız varsa yorumlarınız beklerim...
 
 Esen kalın
 :))
12/20/2014 12:53:00 ÖÖ / Yazan: / 0 Yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder