Vıchy Tester Yorumu #1

 
 
 
 
 
 

Merhaba Arkadaşalar

 
 
 
Bugün size Vıchy gönderdiği  ürün kataloglarından bahsedeceğim toplam 8 tane gönderdiler  içerisinde de her üründen birer tane yerleştirmişler  süper ötesi bir şey diyebilirim ve katalogların arkasında cilt uzmanı kuponu var bu kupon sayesinde %20 indirim fırsatı yakalıyorsunuz.
 
 
 
 
 
 
Öncelikle bu testırların içeriisinde bana göre 3 kullanımlık ürünler bulunuyor daha doğrusu ben öyle kullandım yani çok az bir miktar bile yetiyor etkisini göstermeye zaten 4 haftadan itibaren daha fazla fark edebiliyoruz.
 
 
 
ilk olarak; IDEALIA LİFE SERUM bahsetmek istiyorum:Adında anlaşılacağı gibi  Yaşamın cilt kalitesi üzerindeki  yıpratıcı etkilerine karşı savaşır.
uyumadan önce temiz cilde az bir miktarda sürünce sabah kalkınca müthiş pürüzsüzlüğü hemen hissedebiliyoruz. ben 4. paketimi kullandım süper diyebileceğim ve testerlar bittiği gibi alınabilecek bir ürün diyebilirim.
 
 
 
ikinci olarak; ise IDEAL BB krem ayy bu ürün benim avazz avazz işteee BB krem dediğim bir ürün
içerisindeki pırıltılar ise yüzünüzde ışıl ışıl duruyor ben sadece bunu sürüp dışarı çıkmışlığım vardır. bayılıyorum fiyatı 50 tl gibi bir şey ama online alışverişlerde bazı siteler de daha uygun olduğunu gördüm.
 
 
üçüncü ise AQUALIA THERMAL;Aşırı soğuk havalar da  nemsiz cilt için süper yoğun nem sağlayan bir krem ayrıca tüm yaş ve cilt tiplerine uygun olduğu için çok iyi buldum ama ben nelendirici kremleri bol kullandığım için testerlar bana yetmedi galiba benim kullandığım iyi olan nemlendiricilerde olduğu için ben bunu aman aman almalıyım diyemyeceğim:)) ama gerçekten nem problemi olan ciltler kesinlikle kesin çözüm diyebilirim.
 
 
 
dördüncü;LIFTACTIV  bu ürün ise yeni oluşan kırışıklıklar ve sarkmalar için üretilmiş bir ürün sürdükten sonra cilt tabiri caizse cillop gibi duruyor birde ışıltısı var çok sevdim 25 yaş dan sonra oluşan kırışıklar için ben almayı düşünüyorum şahsen
 
 
İnşallah faydalı olmuşumdur...
 
 
Selametle...
 

Yorumlar

  1. aslıcım rica ederim cnm bnm izleyiciler wigdet nasıl ekleyeceğim pek cahilim bu konuda :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM