DIADERMINE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

                                        

                                         MERHABALAR!!!

Uzun zamandır suya dayanıklı göz makyajım için bir temizleyici arayışındaydım normalde dıadermıne diğer ürünlerini kullanmışlığım varken neden bu ürünü fark etmemişim bilemedim şimdi.bir haftadır kullanıyorum.  Çift bazlı olan göz temizleyicimi çalkalayınca simli gibi duruyor    normalde kirpiklerimin  diplerinde rimel kalırdı.. fakat bu üründen sonra hiç öyle bir durum olmadı ve işte Buu !! dedim :)  
 
 
 
 
 
Gördüğünüz gibi üste ki  fotoğrafta her şey ortada yağlı bir yapısı var bu beni rahatsız etmiyor.
 
Sevgilerimle.
 
 
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM