MİMLENDİM :)

KIŞ MİMİ:

Merhaba kızlar sevgili İşin Aslı  beni kış mimine dahil etmiş. Canım Aslıcım sana teşekkür ediyorum ve başlıyorum...
DEVAMINI OKU...





1- Kış deyince aklınıza gelen ilk şey?
 GRİP, NEZLE ,BOL PEÇETE ,WİCKS :))

2- Kış'a özel yaptığınız (kayak vs.) bir aktivite var mı?
MALESEF ŞEHRİME DOLU DOLU KALICI KAR YAĞMADIĞI İÇİN ÖYLE BİR İMKANIM OLMUYOR  :(

3-Kışın en sevdiğiniz yanı?
SOBA , KESTANE VE  SEMAVERDE ÇAY :)

4-Kışın en sevmediğiniz yanı?
İŞ ÇIKIŞI UZUN TRAFİK.

5- Kışın giymeyi en sevdiğiniz şey?
 UZUN ÇİZMELERİMİ ..

6- Kışın ne içmeyi seversiniz?
BİTKİ ÇAYLARI ( HLAMUR, KUŞBURNU, YEŞİL ÇAY)

7- Kış için önerebileceğiniz bir kitap var mı?
 ELİF ŞAFAK - İSKENDER.

8- Peki bu son soru; kışın güzel olacağını düşündüğünüz bir şehir?
 TRABZON UZUN GÖL .

Bu kadardı..bende makyajtavsiyem mimliyorum:)))

Esen kalın....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM