OCAK & ŞUBAT AYI BİTENLERİM

                            .............MERHABALAR ..........

Bugün ki yazım bir bitenler yazısı sabırla şartlandırdım kendimi. kullandığım  Bazı ürünler bitmeden alışveriş yapayacağım diye iyide yapmışım çünkü kullandığım ürünü dibini görene kadar kullanınca faydasını görebiliyorum. özellikle..
Devamını oku
saç bakım ürünlerinde bu çok önemli eğer saç yapımıza uygun bir bakım ürünü veya şampuan almışsak ürünün sonuna kadar kullanınca etkisinin olup olmadığını gözlemleyebiliriz.  (şahsen ben öyle yapmaya çalışıyorum)
 
 
 
bitirdiğim ürünler
1.dermokil şampuanı : üçlü etki yağlı saçlar için olan bu şampuanın en çok dökülmeyi engelleme etkisini sizler için övebileceğim içerisinde kil ,keratin ve limon özü barındırıyor. iki kutu bitirdim gayet memnun olduğum bu şampuanın geçekten dökülmeye karşı gerçekten. kesinlikle devamm...

2.Hobby Saç kremi: kesinlikle saç kremlerinde herhangi bir ürüne takıntım yoktur illaki bu ürünle yola devam edeceğim diye tutturmam bir çok saç kremi denemişliğim vardır. Hobby nin bu kremi bilmem kaçıncı yani:))) şaka bir yana bu saç kremi banyoda ıslak saç uçlarına  uygulandıktan sonra durulanıyor ve hafif yumuşacık bir saçla sonuçlanıyor işlem. bir daha alırım diyemem deneme amaçlı başka ürünlere kaymak istiyorum..

3-Pantene saç kremi: Anında onarıcı ve nemlendirici saç bakım kremi; Ben bu kremin kokusuna hastayım sırf kokusu için alıyorum desem yeridir. durulanmayan bir krem olduğu için genelde banyo sonrası ıslak saça uygulamayı tercih ediyorum.

4-Dushy duş jeli: duş jeli kullanan biri değilim zencefil kokulu olan bu duş jeli bim den çok uzun zaman önce anneme verdiğim siparişin yanlış anlaması sonucunda  elime  geçti. inanın nasıl bitirdim ondan bihaberim:) erkek kokusunu andıran bu ürün daha çok banyonun temizliğin de oraya buraya dökerek tüketildi.  





 5-Benri Kare Pamuk: Kasım ayından bu yana kullandığım içerisinde 80 adet bulunan benri'nin pamuklarını duymayan yoktur heralde , severek bitirdim çok iyi bir yapısı var ki en kısa zamanda tekrar alacağım.
 
6-Avon Anew clınıcal: Tam tamına 9 aydır düzenli bir şekilde kullandığım ikili göz çevresi bakım kreminin hiç bir etkisini göremedim desem yeridir. ayrıntılı bir şekilde yazdığım bu ürünün postu yakında yayınlanacak.

7-Nivea Soft: Nivea'nın tüm ürünlerine olan aşkımı bilmeyen yoktur . severek kullandığım ürünlerinin arasında kesinlikle nemlendirici bakım kremi de var . el, yüz, vücut için kullanılan bir nemlendirici krem , içerisinde jojoba yağı ve E vitamini bulunuyor. en sevdiğim yanı ise diğer nemlendiricilere göre emilimi daha çabuk 
 
8-Rituel de Beauté ısıtıcı bantlar: Firmanın gönderdiği bu ısıtıcı bantları bir harika !!

9-Colgate Diş macunu Advenceo White: Ailece kullandığım diş macunu sürekli kullandığımız ve diş yapımıza hasar vermeyen ve gayet memnun olduğumuz bir macun.
 
 
 
10- Pastel Profashıon Pudra: Bu pudrayı aldığım zaman ürünün testeri yoktu satıcı kız bana 35 numaranın iyi olacağını söyledi  bende aldım fakat bana, rahat 2 ton koyu geldi. Ben kontur amaçlı kullandım. Fakat pudranın yapısı oldukça iyi cilt kuruluğunu önlüyor ve çizgileri  azaltıyor açık tonunu alıp yoluma bu pudrayla devam etmek istiyorum.
 
 11-Flormar Compact Power: Severek kullandığım 95 numaralı pudra makyajımı sabitlemek amacıyla kullandığım bir pudra çok uzun zamandır elimdeydi ve bitti flormar'ın başka pudralarını deneyeceğim. 
 
12-Eklips Makyaj Süngeri: Bayılarak kullandığım ilk makyaj süngerim bana iyi dayandı gayet memnunum herhangi bir yırtılma ve parçalanma olmadı fakat işlevselliği azaldığı için artık çöpe ve gelsin yenisi..
 
13-Mac Studio Sculp Üçlü Far:  Siyah, beyaz ve gri renklerinden oluşan Mac ın bu far paletinin pigmentasyonu harika ben genelde gece makyajlarımda kullandığım bu farın beyaz rengi bitti çünkü günlük sık kullandığım bir ürün .Arkadaşımın yurt dışından getirdiği farı ben çok beğendim aslında tek beyaz rengini almayı düşünüyorum.
 
 Vee dipleri gelen göz kalemlerim artık at beni diyorlar :))
 
 
14- Nivea Pure Effect: Nivea'nın  hepsi bir arada , Temizleme , maske , peeling olarak kullandığım bir ürün. oldukça memnun olduğum bu ürünü hafta bir maske olarak yüzümde 5 dk duracak sekil de kullanıyorum ölü deriyi tamamen ortadan kaldırıyor. İçerisindeki mavi taneciklerde  ferah bir cilt sağlıyor.
15-Pure Beauty Antioxıdant Jel: Bu ürünün yazısı BURADA tık tık . Benim en beğendiğim ürün  paraben içermiyor yüze ve ele uyguluyorum soyulma etkisiyle ciltteki ölü deriyi bir çırpıda alıp götürüyor TAVSİYE ÜRÜN. ..
 
16- HOBBY Mini El ve Vücut Kremi: Kokusu ve yapısıyla sık sık bitirip tekrar aldığım bir krem...
 
Evet bir  bitenler yazımın sonuna geldik.  Baya da uzun oldu kusura bakmayın umarım faydalı olmuştur .
 
SEVGİYLE KALIN..
 
 Yorum bırakmayı unutmayın lütfen!!!
 
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM