8 Mart Hediyeleşme Etkinliği Hediyelerim

Merhabalar !!

Geçenlerde 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliği yapmıştım  Etkinlikte amaç o kadar masrafa girmeden ve çok ta basite kaçmadan 3 kategoride (makyaj, Kitap, El işi) tarzından oluşan bir paket yapıp eşimizi mutlu etmekti veee tabi ki Mutlu olmaktı :)  kura  yöntemiyle belirlendi eşlerimiz ve benim eşim Kozmetik Sandığı bloğunun sahibi sevgili İlayda oldu canım arkadaşım öncelikle benim gibi düşünen bir eşe sahip olmak  beni çok mutlu etti.
Devamını oku...Çünkü hediye edilen şey bizim için çok eşya veya çok pahalı alınan bir şeyler değildi bizim için gönderilen bir çorap veya yazılan güzel notlar bile olabilirdi ikimizde bu düşüncedeydik fakat yine de karşılıklı olarak soruyorduk istediğin bir şeyler var mı diye :))    ki arkadaşım Maşallah dolu,dopdolu bir paket hazırlamış ve hepsini tek tek özenle  sarıp sarmalamış her şey koymuş bakalım mı birlikte..








yaa !!! baksanıza ne yok ki adı üstünde Kozmetik Sandığı  çok çeşitli yapmış paketini kozmetikten tutun da kendi emeğiyle yaptığı bileklik ve küpe ye kadar göndermiş.


Öncelikle çok istediğim  Notenin  rimelini,
  •  Maybelline ve emily'den 2 tane  eyeliner 
  • Renklerine bayıldığım Bir far paleti
  • 2 adet Ruj (nude ve kırmızı tonlarda ) (zevkli şey)
  • 1 adet lipgloss
  • 3 tane çok şirin renkleri olan oje
  • Törpü
  • 8x4 Deodorant
  • Aynı sefa Sabun
  • doa dan keratinli saç bakım kremi ( yuppi ))
  • Palmolive deneme boy duş jeli ( öperim seni ben ya  sanki çok merak ettiğimi hissedercesine göndermiş)
  • Avonun temizleme sütü
  • Farmasi temizleme sütü
  • Güzel  kokan bir esans
  • pembiş çorap (ayy ne tatlı ki )

  • Bir çift pratik bir şekilde takılan yüzük
  • Kendi elleriyle yaptığı bir çift küpe ve yeşil renkli bileklik
  • Şans bilekliği ki buna bayıldım ben bu tarz bilekliklere hastayım da :)
  • Mavi ve kırmızı  renkli çok şık iki  kolye ve kırmızı renkli bir bileklik
  • veee not kağıtları benim en çok kullandığım kırtasiye malzemesidir
 
İşte arkadaşlar benim hediye paketimden çıkan hediyeler hepsi bir birinden harika ürünler  Buradan  sevgili İlaydam' ın ve tüm kadınlarımızın kadınlar gününü kutluyorum
 
 
 Ben hediyelerimi çok sevdim Tekrardan Teşekkür ediyorum .....
Sevgilerle ....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM