Dermokil'den Gelen Güzellikerim...

Merhabalar!!!

Dün eve gelen sürpriz paketten bahsetmek istiyorum uzun yıllardır tanıdığımız ve çoğumuzun ürünlerini severek kullandığı  Dermokil  bana çam sakızı çoban armağanı bir paket göndermiş ben nemlendirici ve şampuanını  kullanıyorum ki şampuanı harika !! cilt tipime uygun olarak gönderdikleri pakettin içinde neler var birlikte bakalım...

 
 
 
 
3 Tane Deneme Boy El kremi
1 Adet  Kil Etkili Maske
1 Adet Cilt Besleyici Nemlendirici
 
TEŞEKKÜRLER DERMOKİL
 
Hepsi çok güzel ve bunları kullanmak için sabırsızlanıyorum. En kısa zamanda kullandığım ürünler hakkında yazacağım
 
Bu ürünlere Tık tık ..  ulaşabilirsiniz
Esen Kalın ..
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM