L'Oreal - Lipgloss 201

 Merhaba kızlar ....

Umarım çok güzel bir gün geçiriyorsunuzdur .  Bugün 1 Mart Baharıın İlk günü ne severim ben ilk Bahar mevsimini. Bu güzel güne yakışır rengiyle  sizlere L'Orealin 201 numaralı Lipglossnu yazacağım.Normalde lipgloss çok kullanan biri değilim. Çok terddüt ettim kullanmak için ...
Devamını oku...Fakat hediye olarak gelen bu lipglossun rengini çok sevdim onu söylemeliyim.Mürdüm tonların o kadar tatlı bir rengi var ki.

Bu arada ürün 2 li bir tarafı lipgloss bir tarafı nemlendirici.önce nemlendirici daha sonra lipglossu uygulayınca renk daha hafif bir renge dönüşüyor ve çok güzel parlıyor.

 
Nemlendiricisi de tek başına çok başarılı !!
 
 


Ayrıca kalıcılığına değinirsek ben şimdiye dek bu şekilde kalıcı bir ruj bilmiyorum yani abartıyorsun diyeceksiniz belki ama hakikaten ruj 7-8 saat bir süre dudaklarım da çok istikrarlı bir şekilde tüm orijinalliğini korudu 
                             ürünle karşılaşmam çok harika oldu kırmızı hariç tüm renk tonlarını deneyemeyi düşünüyorum.
 
                                                            Ve postumun sonuna geldik  abartılı anlatmanın anlamı yok diye düşünüyorum az ve öz tek kelime alın ve deneyin !!
 
Umarım yazım yararlı olmuştur
Esen kalın ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM