L'Oreal Nude Magique CC Crem inceleme



MERHABALAR !!


Bugün ki konuğum uzun zamandır merak içinde kullanmak istediğim L'Oreal Nude Magique CC kremi  aslında artık fondötenin verdiği ağırlıktan sıkılmış biri olarak kusursuz ve doğal görünümlü bir cilt Tonu istediğimden ve bu ürünün o vaadler verdiğini duyunca sanırım aradığım bu dedim...
Bu CC kremin üç serisi var hepsinin ayrı işlevleri mevcut.
(yeşil, somon ve mor)
Yeşil olan Kızarıklıkları kapatmak için
Somon renkli olan  Yorgunluk izleri için.
Mor renkli olan Soluk cilt tonu için
Ben  yanılgıya düşmeden gidip testerlarını denedim ve gerçekten de Mor renkli olanın benim cildime uygun olduğunu gördüm ve onu aldım çünkü artık boşu boşuna kullanmadığım, cildime uygun olmayan ürünlere para vermek istemiyorum ...İşte ürünümüz inceleyelim

Devamını oku
Vaadettikleri,  

* Kusursuz cilt görünümü sağlar.

* Cilt tonunu eşitler.

* Daha canlı ve ışıltılı bir ten görünümü verir.

* 24 saat boyunca nemlendirir.

* Cildinizi güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.


Öncelikle kutusunun tüp şeklinde ve dar ağızlı olması iyi gibi gözükse de hiçte öyle değil çünkü ürün sıvı bir yapıda bu da ürünün kapağına ve dışarıya daha kolay dökülmesini sağlıyor .

Dediğim gibi ürün sıvı bir yapıya sahip Fondöten ve BB kremlerle hiç mi hiç alakası yok.


İçerisindeki akıllı micro-pigment kapsüller cilde değdiğinde dönüşüm geçiriyor ve cilt tonuna uyum sağlıyor. benim cildimde bazı yerlerde renk uyumsuzluğu var ve  gayet güzel bir şekilde dengelediğini gördüm. Birde cildime o kadar güzel bir canlılık ve parlaklık verdi ki ben buna bittim tabi parlaklığı karma cildimde hiçte rahatsız edici durmadı diyebilirim.
 üstelik cc krem cildimize fondöten kadar zarar vermiyor.


Spf 20 güneş koruyucu içeriyor. Bu şekilde  ekstradan güneş koruyucu kullanmamıza gerek kalmıyor 
sanırım yoluma bundan sonra CC kremle devam edeceğim ....
 Bir dahaki  postumda görüşmek üzere Sevgilerimle....

Mail: arapkizibenna@gmail.com





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM