Loreal Paris Color Riche Quad E6 - 4 lü Far

Merhaba Canlar !!

Bugün sizlere sevgili Elif'in bana hediye ettiği Loreal Paris Color Riche Quad E6 - 4 lü Farından  bahsedeceğim günlük aşırı renkli far kullanan biri olmadığım için  bu renklere bayıldım ve en sık kullandığım renkler haline geldi . başka markalarda da bu tarz renkleri alır oldum

DEVAMINI OKU..
 
Çok güzel açıktan koyuya  doğru renkleri olan bu farın renkleri birbirini o kadar iyi tamamlıyor ki ben  en açık yani 1. rengini kaş altına ve göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum  2. renk benim favori rengim diyebilirim gözün kapandığı çizgi bölgesine daha çok günlük kullandığım şeftali pembemsi rengi harika tüm göz kapağında bile harika bir ışıltı veriyor.  3. kahverengimsi-pembe yine tek başına da kullanılacak bir renk olsa da gölge yapımında köz kapağımın tam orta kısına sürmem yetiyor.4. muhteşem  dumanlı bir  göz oluşturmak için  yardımcı olan bir derin mürdüm  rengi.  gözün bitiş noktasına sürünce çok güzel bir  gölge oluşuyor ki gerçekten gözleri iri ve güzel gösteriyor. Aslında günün her saatine uygun kullanılabilir mesela gece makyajında bile harika duruyor, çünkü koyu rengi ışıltılı bir yapıya sahip.

 
Fotoğraf da pek belli etmese de pigmentasyonu gayet başarılı  herhangi bir göz bazı uygulamadan 4- 5 saat gözde gayet sağlıklı duruyor. suya dayanıklılığı söz konusu olsa da  ben bunu denemedim yani terleme durumunda falan akıp gitmeyeceği söylesen de bunu yazın denemeliyim. En yakın zamanda bu farla bir göz makyajı yapıp paylaşabilirim... :)
 
Benim Far  hakkın görüşlerim bu kadarcık var mı aranız da kullanan ??
 
Esen kalın !!
 
Değerli yorumlarınızı eksik etmeyin..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM