Maybelline Affinitone Fondöten 24H

                                            Merhabalar !

Bu aralar bir çok markanın çıkardığı  fondötenleri piyasa da fazlaca  görür olduk.Hangisi cildimize uygun , hangisinin kapatıcılığı iyi falan filan derken biz iyice şaşırdık .. fakat insanın her zaman ilk göz ağrısı olan , arada  denemek için alınan fondötenler olsa da yine ona döndüğümüz  bazı ürünler vardır   benimde  3 yıl önce keşfettiğim ve memnun kaldığım Maybelline Affinitone Fondöten 24H den  bahsedeceğim. üniversite yıllarında bir arkadaşımın önerisiyle almıştım.
Devamını oku... Bir çok serisi olsa da ben cam şişede olan  Affıtone Long Lasting serisini çok beğeniyorum 24 saat etki vaat etmiş olsa da ben o kadar uzun bir süre denemedim fakat yüzümde kaldığı sürece tazelenme ihtiyacı duymadan gayet iyi durdu.


 
 
Mat olan yapısıyla yüzü yağlanma yapan arkadaşlar için güzel bir tercih olabilir. çünkü yüze sürüldüğü zaman soluk bir his bıraksa da çok rahatsız edici durmuyor bir şekilde renklendiricilerle kombin yapılabilir.
Orta halli bir kapatıcılığa sahip 
şuan hazır indirimler başlamışken bana fondöten soran arkadaşlar denemeli diye düşünüyorum !
Umarım faydalı bir post olmuştur.
Bir daha ki postta görüşmek üzere :)
sevgilerimle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM