Ne Okudum - ÇÖL ÇİÇEĞİ WARİS DİRİE- Kitap Yorumu 1

   MERHABALAR !!!

Arkadaşlar bundan sonra haftanın bir günü okuduğum kitapları yorumlayacağım. O kadar çok önerilecek ve eleştirilecek kitap var sanırım  liste yapmam gerekecek.. Evet gelelim bu haftaki kitabıma .....

Devamın oku...
 
Kitapta  ünlü Top Model Waris Dirie kendi gerçek hikayesini anlatıyor...
Üç yaşındayken Somali'deki kabilesinde sünnet edilen, 13'ünde evlendirilen, nihayet Afrika'dan kaçıp en sonunda Amerika'da süpermodel olan ve  kadın sünnetine karşı faaliyet gösteren bir kadının azim dolu hikayesi ; Top modelin ,yoksulluğa ve toplumdaki kadın erkek ayrımına karşı verdiği kahramanca savaşın öyküsünü bir solukta okuyacaksınız ve bitmesini istemeyeceksiniz ...
Tek kelimeyle harika bir kitap ben okurken sanki Waris karşımda bana yaşadıklarını anlatıyor gibiydi.
2 günde bir solukta okudum aslında çok çabuk bir zamanda bitebilirdim fakat dediğim gibi bitmesini istemediğim için ara ara mola verip warisi düşünüp kahvemi  yudumluyordum. Bence kitap okumayı sevmeyen , kitap okumak isteyen fakat iyi kitap bulamayan , sıkıcı kitap istemeyen  kişilere , çok rahat bir şekilde önerebileceğim bir kitap ..
Umarım faydalı olmuştur yazım ...
 
Bol Kitaplı  Günler Diliyorum !!!
ESEN KALIN!
 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM