Nıvea Pure Effect All-In -1 Ürün inceleme!!!

 

Merhabalar!!

 Cildim için en çok tercih ettiğim ve şaşmayacağım marka şüphesiz Nivea dır. Niveanın tüm ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanıyorum. İşte bunlardan biri olan Nıvea Pure Effect Hepsi 1 Arada dan  bahsetmek istiyorum sizlere
Devamını oku...
 
          


 Çok severek kullandığı bu ürün  çok işlevsel bir yapıya sahip  
 Peeling , maske ve  temizleyici olarak kullanılması mümkün.Yumuşacık bir yapısı var ve kesinlikle cildi tahriş etmiyor içerisindeki aktif manolya özüyle zenginleştirilmiş çok amaçlı formülü sayesinde ise derinlemesine temizliyor.

 Ürünün Neleri Vaat ediyor!!!

  • Cildi kirden arındırır
  • Tıkanmış gözenekleri açmaya ve cildi siyah noktalardan arındırmaya yardımcı olur.
  • Aynı zamanda maske olarak ta kullanılabilir.
  • Sivilce oluşumunun azalmasına yardımcı olur.
 
 
İçerisinde bulunan manolya özünün özelliği sivilce ve siyah nokta karşıtı oluşuymuş. Ve içerisindeki bu tanecikler yüze harika bir peeling yapıyor. Kokusu ise  ''ŞAHANE''
Şahsen cildimi harika bir şekilde temizliyor  gözle görülür bir pürüzsüzlük sağlıyor...
Sanırım benim kullandığım üçüncü kutu ve her önerdiğim kişi gerçekten memnun kaldığını belirtiyor. Yüzüm de şimdiye dek herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi .

Ben ürünü şu şekilde kullanıyorum;

  1. Öncelikle,  Akşam makyajımı temizledikten sonra derinlemesine temizlemek için bir miktar 1 dakikalık bir ovalama ile peeling  yaptıktan sonra ılık suyla yıkıyorum emin olun nemlendiriciye bile gerek kalmıyor.
  2. Hafta da bir de maske olarak da kullanıyorum maske olarak kullandığım zamanlarda ise göz ve dudak çevrem hariç ince bir tabaka halinde yüzüme sürüyorum 5-6 dk kuruduktan sonra ılık suyla yıkıyorum
Fiyatı 18 lira gibi bir şey indirimli zamanlarda 8-9 liraya bulabilirseniz alın deneyin derim ürün 1 sene yetiyor bana bence neydüğü belirsiz sırf çok övülüp reklamı yapılan ürünlere para vereceğime hiç şaşmayacağım bir  markanın ürününü alırım diyorum !!  çünkü bu ürünü türk bloggerlarından pek hatta hiç yazan olmamış sanırım çünkü hiç karşılaşmadım.
Peki ya siz  aranızda var mı ? kullanan ya da buna benzer bir ürünü senelerce kullan ve vazgeçmeyen
Benim ürün hakkındaki görüşlerim bunlar
Umarı faydalı olmuştur yazım çok uzun oldu galiba :=))
 
 
ESEN KALIN...
 
Ve o güzel yorumlarınızı yapmayı unutmayın!!
 
 
 
 
 


 


 









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM