Seranem Nemlendirici El ve Bakim Kremi İnceleme

Merhabalarr !!!

Arkadaşlar bugün  size harika bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum  o kadar sabırsızlanıyorum ki bir an önce yazmak istedim açıkçası seranem nemlendirici el ve bakim kremi HİPOALERJENIK  olması da  beni rahatlatan nokta oldu. yani  alerji riski en aza indirilmiş.. özellikle belirmek istiyorum kesinlikle ürün paraben içermiyor ve bitkisel içerikli yağları barındırıyor.




.Glikosil seramidler

.Argan Yagi

.Doğal Shea Yağı

.Zeytin Yağı

.Kayisi Çekirdeği Yağı

.Provitamin B5

.Gliserin bulunuyor daha ne isteyebilirim ki ....



İçerisinde bu kadar yağı biriktirmesi sakın aklınıza çok yağlı vıcık vıcık bir nemlendirici olduğunu getirmesin... Bu zamana kadar bir çok  nemlendirici krem kullandım ama inanın



Abartmıyorum  bunun gibisini görmedim
 çünkü o kadar yumuşak  bir yapıya sahip ki cildimde  bu kadar pürüzsüz bir zemini oluşturması çok şaşırttı beni



Cildimde Çok güzel bir nem sağliyor ben gece yatmadan yüzüme de sürüyorum ve sabah kalkinca  muhteşem sonuç ;))) tabi ki gün içerisinde  çantamdan ayırmamaya da başladım  Bu ara da bu nemlendiriciyi eczanelerde bulabilirsiniz. ürün ayrıntıları için                              ---->>Dermadolin



İşte nemlendirici hakkında benim yorumlarım bunlar !! aranızda kullanan var mı ??  lütfen yorularınızı eksik etmeyin ..

Sevgilerimle!!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM