ALIŞVERİŞ DOSYASI

Merhaba Canlar!!!

Bugün sizlere hafta sonunda yaptığım bir ihtiyaç alışverişinden bahsedeceğim. Yazısı falan her şey hazır ama bir türlü toparlayıp yayınlayamadığım bir yazı     geç olsun güç olmasın diyelim ve neler almışım ona bakalım !!

 
 
 
Öncelikle watsons ödüllerini alan iki üründen bahsetmek istiyorum ki benim en istediğim ürünlerdi bende oylarımı onlara vermiştim  Birçok youtuber  özellikle yabancı kanallarda çok popüler olan baya methedilen bir fondöten               
Rimel London ''Wake Me Up '' : Ben daha önce yine Rimmel London markasına ait Rimmel London Lastıng Fınısh fondöteni almıştım çok da beğenmiştim hala da kullanırım ama nedense bu içimde ukte kalmıştı hazır indirime de girmişken kaptım bir tane fiyatı indirimli olarak  (17,50) a geldi , daha sonraki ürün ise;
 Schwarzkopf Gliss Million Gloss Şampuan : Aynı şekilde bu şampuan da  aklımdaydı ve aldım (7 lira ) civarıydı  sanırsam. Daha sonra kendimi Gratiste buldum. kartımda bonus para  vardı süresi bitmeden kullanayım dedim ufak tefek bir şeyler aldım
Öncelikle bir far bazına ihtiyacım olduğu için ve bir çok arkadaşım tarafından beğenildiği için  Essence I Stage ; Göz Bazını alıp denemek istedim gayet makul bir fiyata da aldım (9 lira)
Essence Long lasting eye pencil (20-Lucky lead):  Essencenin kahverengi göz kalemi (5 lira)                        
Bee Beauty Dudak Koruyucu Lip Balm Cherry: Bir diğer indirimle aldığım ürün ise sürekli o reonda rastladığım fakat elimin gitmediği fakat bana göz kırpan bir ürün olduğunu da  söylemeden edemeyeceğim normal fiyatı sanırım 4 lira ben 2 lira ya düştüğünü görünce şu şirin ambalajının hatırana şans verdim ihtiyacım mı vardı yooo.. tamamen indirim e kandım. Deneyelim ve  görelim bence , kullanınca sizlerle paylaşacağım:) Bu arada 16 lira tutan gratis alışverişim 7 lirası bonus olduğu için geri kalanını nakit verdim kardayım galiba:)))
Diğer bir ürün ise Migrostan aldığım Nexcare  3 metrelik  kesilebilir yumuşak bir yara bandı

 
Ve en son olarak da biten saç kremimin yerine arayışlara girmişken ve  A-101 de indirim de yakalamışken kaçırmak istemedim daha doğrusu kokusuna bakayım derken kapağı açar açmaz üzerime dökülünce diğerlerini deneme şansımı kaybetmiş bir vaziyette bunu aldım umarım saçlarıma iyi gelir :)) fiyatı (3,5 ) yakın bir şeydi yine aynı şekilde denedikçe paylaşacağım hepsini
 
Alışveriş yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum  umarım eğlenerek okuduğunuz faydalı bir yazı olmuştur lütfen değerli yorumlarınızdan mahrum etmeyin beni :)
Sevgiyle Kalın :))
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM