Cettua- 1 Dakika da Spa Etkisi Sağlayan Temizleyici Maske İnceleme!!

 

 

Merhabalar Canlar!!

Bugün ki konuğum  çok yeni tanıştığım ve Mart ayı Favorilerim arasında bulunan ve Gratisler bir kore markası olan  Cettua  1 Dakika da Spa Etkisi Sağlayan Temizleyici Maske
Hipoalerjenik olan maske hem gözenekleri açıp derinlemesine temizlemek üzerine tasarlanmış,Özel formülü sayesinde  yüzümüzü anında ısıtarak ,sıcak havlu uygulaması gibi hissettiriyor. Fazla yağı ve kirleri anında gideriyor. 
DEVAMINI OKU...

KULLANIM ŞEKLİ:

Yüzümüzü ıslatıp maskeyi su ile aktive ediyoruz maskeyi uygulayıp parmak uçlarıyla bir miktar su sürüp, parmak uçlarıyla 60 saniye masaj yaptıktan sonra ılık su ile duruluyoruz.
  


 
Kutu içerisinde 3 adet gri ambalajlarda sıvı halde bulunan maske kesinlikle kuruyan bir maske değil. nemlendirme performansını çok iyi buldum fakat sivilceye meyilli yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum  ben genel olarak gece yatmadan önce kullanmayı tercih ediyorum fakat ardından nemlendirici kullanmıyorum.. bence alınıp denenmeli ben gayet memnunum 2- 3 hafta da bir uygulamayı düşünüyorum bundan sonra.

Umarım bu ürünü merak eden arkadaşlarım için faydalı bir yazı olmuştur.!!!

Çok değerli yorumlarınızı esirgemeyin :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM