Essence 58 Cappuccino Please Far İnceleme !!

 
 
 
 

Merhabalar !!

Bu aralar sizlerle paylaşacak çok ürünüm var  bitirme projesine başlayacağım bu gidişle aslında bu far bana hediye geldi., renkli far sevmiyorum o yüzden bu renge bayıldım soft bir tonu var hafif kahve gibi  aslında fotoğraflar da görünen renk yani , kesinlikle filtre yok ve gün ışığında çektim. Haydi birlikte bakalım !!!Devamını oku...
 
 
 Far gözde çok güzel duruyor ben kaş altlarımı , göz pınarlarımı falan aydınlatıyorum gerçekten
başarılı ve bazla daha belirgin oluyor. Pigmenti gayet iyi tozutma falan da yapmıyor fırçayla güzel bir şekilde dağıtılınca  müthiş duruyor yani koyu renkli göz kapakları için harika bir renk seçimi olabilir.


 
Aslında ben gözümde göstermedim ama elimde şu şekilde duruyor; gözlerimde de bu şekilde fark yok yani. En kısa zamanda gözlerimde göstermek isterim sizler için. Gratisler de bulabileceğiniz bir ürün fiyatı da 5 lira gibi uygun bir meblağ, fiyatına göre gayet başarılı bence, bu tarz bir far arayan arkadaşlarıma fikir olsun. Ben bu serinin diğer renklerini denemek istiyorum şahsen
Umarım yazım faydalı oluştur sizler için ..
 
Sevgiyle kalın..

 






 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM