Essence l Love Stage - Far Bazı

Merhaba Canlar !!!

Bugün ki konuğum Essence'nin far bazı, çok methini duyduğum ve bir çok arkadaşımın sevdiği bir baz olduğu için Essence'nin uygun fiyatlı olan bu bazını denemek istedim ve yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. yorumlarıma gelecek olursak.
Devamını oku...

 


Aslında çok renkli farlar kullanan biri değilim daha çok pembe ve nude tonları tercih ediyorum. kullandığım farlar açık renkli olunca pigmenti ne kadar iyi olursa olsun çok fazla belirgin durmuyor  ondan önemlisi kalıcılık olmuyordu.


Çok ufak bir ambalajda  likit tarzda bir ürün olan baz ucundaki süngerli aplikatörünün yardımıyla uygulanıyor, bir kapatıcıyı andırıyor adeta,  koyu renkli göz kapaklarını bir nebzede olsa nötürlüyor ve aydınlatıyor.


Far bazının asıl görevi göz makyajını daha uzun süre sabit tutmak ki bu süper bir şey ben ürünü kullandım ve gerçekten şunu dedim demek ki ben eskiden far falan kullanmıyormuşum kardeşiiiimm :) ürünün fırçasıyla nokta halinde çok az bir miktar sürmek bile yetiyor ben ellerimle pıt pıt hareketlerle uyguluyorum ve bir kaç saniye bekledikten sonra farımı sürüyorum bu şekilde daha iyi sonuç veriyor bence ...


İşte bazlı ve bazsız şekilde göstermeye çalıştım. Tozutan ve rengini çok iyi vermeyen pembe tonlarda bir far , farım bazla birlikte gayet parlak ve net bir şekilde parlak durdu.. Kalıcılığına gelecek olursak  gayet doğru farı uzun süre sabit tutuyor eve gelip makyaj silinceye kadar gayet sağlıklı ve canlı bir şekilde göz makyajı duruyor. Diyorum ki böyle uygun fiyatlı bir baz bu kadar iyiyse diğer markaların ki nasıldır acaba ?? Bundan sonra ise aklım da the balm markasının bazın var ve onu çok merak ediyorum bu biter bitmez ya da en yakın zamanda ki indirim de alayım değil mii ?? neyse kızlar yavaş yavaş  yazımın sonuna geldik aranızda kullanan var mı ya da önerebileceğiniz bazlar kesinlikle yorum bırakmayı unutmayın  !!


Sevgiyle kalın öpüldünüz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM