Essence Long Lasting Eye Pencil 20-Lucky Lead İnceleme !!

 
 
 
 
 
 
 

Merhaba Canlar !!!

Bugün sizlere çok uygun fiyatlı ve gayet başarılı bir göz kaleminden bahsetmek istiyorum Essence markasına ait ''Long Lasting Eye Pencil Lucky Lead '' yani uzun süre dayanıklı şanslı kurşun isimli  bir kalem şanslı kurşundan kasti kurşun renkli oluşu çok fazla siyah kaleme sahip olduğumdan farklı renklere şans vermek istedim aslında elimde denedim  ve beğenip aldım
Devamını oku...
 
 

Sansörlü bir yapıda olan göz kalemi gerçekten yumuşak sürümü kolay bir ürün genelde göz kapaklarıma eyeliner olarak ve kirpik diplerimi koyulaştırmak için kullandım sevdim.
Kalem uzun süre dayanıklılığı vaat ediyor bizlere, ben denedim gayet başarılı buldum bence aldığımız çok pahalı kalemlere göre çok daha başarılı ..

 


Ben sizlere elimde  göstermek istedim, kullandığım soft renkli bir far üzerinde ve gün ışığında duruşu şu şekilde çok koyu bir rengi yok uzun süre kalıyor ve kesinlikle dağılma yapmıyor uygun fiyatlı kalem arayışında olan arkadaşlar bir şans verebilir bence.. evet şimdilik yazımın sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir ve sizlere faydalı bir yazı olmuştur...
 
Lütfen çok değerli yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.!!
 
SEVGİYLE KALIN
 
ÖPTÜM.
 
 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM