Rival de Loop 3 in 1 multi effect Mascara İnceleme !!

 
 

Arkadaşlar Merhaba !! 

 
Bugün sizlere rimel dosyasından (Rival de loop ) rimelinden bahsedeceğim..
Arkadaşlar açıkçası  bana hangi makyaj malzemesi olmak isterdin diye sorsalar kesinlikle Rimel (maskara) olmak isterdim diyebilirim. ilk kullanmaya başladığım makyaj üründe rimeldir. Rimelimi sürmeden makyajımın bittiğine inanmıyorum ve rimel siz bir hayat da  düşünemiyorum:)
 
 
 
Türkiye de Rossmanlar da indirim zamanlarında  uygun fiyatla bulabileceğiniz bir rimel olan Rival de loop ben yaklaşık 2 - 3 haftadır kullandığım bu rimel uzunluk ve hacim  vadediyor
  
 
 
Zarif bir fırçaya sahip ve kokusu çok güzel gerçekten hanımeli çiçeğinin kokusunu anımsatıyor bana sürdüğüm zaman kokusundan dolayı çok mutlu oluyorum ve uzun sürede  kokusu gitmiyor. Neyse bizim için önemli olan işlevi değil mi ? :))


 
Zaten uzun olan kirpiklerimi bir tık daha uzattığını söyleyebilirim ayrıca sürümü çok kolay. Kirpikleri  tarıyor ve tek tek ayırıyor kesinlikle topaklanma tarzı bir durum yapmıyor. Ve kesinlikle kirpiklerde bir ağırlık oluşturmuyor günlük kullanıma çok müsait bir rimel, volüm vermedi ben bir kat sürdüm ve bu şeklide durdu ;; takma kirpik etkisi yaratmadığını belirmek isterim ama iki kat sürüldüğü zaman volümü arta da bilir bence uygun fiyatlı başaralı bir ürün yolunuz Rossman'a düşerse deneyin derim kokusuna dayanamayacak ve alacaksınız:) geldik yazımızın sonuna umarım sizlere fikir vermek açısından faydalı olmuşudur. Bu arada beni takip etmeyi unutmayın ...
 sevgiyle kalın

Öpüldünüz:)
 
 
 











Beautybeybi.blogspot.com.tr
mail: arapkizibenna@gmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM