SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI

MERHABA CANLAR !

Bugün sizlere dermadolin gönderdiği paketin içinde gelen Seranem vücut bakım şampuanından bahsedeceğim ürün lila renkli bir kutu içerisinde yine lila renkli kremsi yapılı bir ürün şeklinde karşımıza çıkıyor ki kokusu aynı markaya ait seranem bakım kremiyle aynı, çok hafif ve temiz bir kokusu var kesinlikle diğer  vücut şampuanlarından farklı bir özellikte, ne kadar karma cilde sahip olsam da vücudum oldukça kuru bir yapıda yani kesinlikle duştan sonra bir nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum oysa bu jeli kullandıktan sonra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadım.

 
 
Ürün  kuru ve hassas ciltli yetişkin ve  çocuklar için (3 yaşından büyük ) cildi temizlerken aynı zamanda bakımını da yapıyor durulama sonrasında nemlendirici bileşenler sayesinde cildi yumuşacık ve pürüssüz yapıyor. Paraben içermiyor ve Hipoalerjenik  bir yapıya sahip alerjiye duyarlı ciltler için çok uygun . İçerisinde saf argan yağıda bulunuyor .
Ben severek kullandım ve gayet başarılı buldum en yakın zamanda en yakın eczaneden temin     edeceğim ..
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Esen Kalın:))
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM