Avon Color Trend (Nude Gummer) Ruj

 

 Merhaba Kızlar !!!

Bugün ki konuğum Avonun color trend serisinden nude tonlarında bir ruj ilk avon rujum demeliyim bunun için, bu ruj benim için çok değerli olan blogger arkadaşım  Kozmetik Sandığı yani İlayda'nın hediyesi, ben çok koyu renkler kullanmadığım için bu renk tercihi için  gerçekten çok sevinmiştim. Efenim kedileri çok zevklidir :)) Buradan da ona öpücüklerimi  gönderiyorum. Şimdi sıra geldi rujumuza ruj nasıl mı ?bakalım...!! 
Devamını oku..
 
 
Aslında ışıktan dolayı mı bilmem rengi kahverengi gösteriyor buradan ama öyle değil işte,  ten rengine yakın bir tonu var. Swatchla göstermek isterdim ama maalesef fotoğrafta hiç belli etmiyordu. Ben aslında nisan ayı boyunca yanımdan ayırmadım desem fena olmaz bitmesine de az kaldı. 
 

 
Rujun sürümü kolay yapısı falan gayet yerinde dedim ya nisan ayı favorilerimin başında yer alıyor. benim sürekli kuruyan dudak yapımdan dolayı bu rujun altına mutlaka bir lip balm kullanmam gerekiyor lip balmla harika duruyor. Yoksa kuru bir bitişi var yani çok canlı değil mat da değil aslında  rengi çok güzel duruyor dudağımda birde içerisinde çok fazla belirgin olmasa da  hafiften ışıltılar var.. Beğendim ben aslında diğer renklerini de deneyebilirim eğer öyle bir girişimim olursa buradan sesleneceğim sizlere :) Evettt geldik bir postun sonuna  benden bu kadar !!
Var mı? aranızda bu ruj serisinden farklı renkler  ya da bu renkten kullananlar? yada önereceğiniz bir renk tonu lütfen çok değerli yorumlarınızı yazın
 
SEVGİLERLE
 
ÖPÜLDÜNÜZ:))
 
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM