Rimmel London Stay Matte Dual Action Concealer.

 
 
 

Merhabalar !!

Bugün sizler için Rimmel London Stay Matte Dual Action Kapatıcısını ele alacağım. Aslında mat stick tarzı kapatıcıları pek sevmesem de Geçen anneler günü alışverişimde uygun fiyatından dolayı sırf denemek için almıştım. Aslında ben Rimmel London ürünlerine bayılıyorum yani tereddüt etmedim alırken tabi satış danışmanı bende iki tane ayırttım kendime deyince almamak içinde bahanem kalmamış oldu. Neyse ürünü alma hikayem bittiğine göre şimdi birlikte inceleyelim aldığım günden bu yana 4-5 defa  gibi kullanma imkanım oldu ...  
 
 
 
 Kapatıcı , krem rengi uzun ,çok kibar bir asansörlü ambalaja sahip. Ürünün miktarı o uzun ambalaja oranla çok kısa kalıyor. bende ki ( 040 Soft Beige )
 
 
Kapatıcının merkezinde  kusurları tedavi etmek için yeşil  bir ton mevcut ki muhtemelen kırmızılıkları örtmek için tasarlanmıştır. Ben tester denerken bunu fark etmemiştim, benim yüzümde de çok fazla kızarıklık yok oysa ki.
 
  
Bu ürün gözenekleri tıkamadan kusurları örtmek için tasarlanmış. Ben sizler için bileğimde göstermek istedim çünkü bileğimde çizgi fazla ve çizgilere dolup dolmadığını bu şekilde daha rahat görmüş olacağız.
 
 
 
Kapatıcı bileğimde ısıya çabuk kapılıp yayılımını kolay sağladı ve daha nemli durdu fakat göz altlarımda  hafif kuru durdu;  bunun için mutlaka nemlendirici yardımı almak zorunda kaldım. Göz altlarıma nemlendiriciyle birlikte sürünce sürümü daha kolay oldu ve parmaklarımla pıt pıt hareketlerle iyice yedirdim. kesinlikle çizgilere dolma yapmadı.Gerçekten beklediğim kadar varmış inan göz altlarında çok fazla sorun olmayanlar için günlük kullanıma çok uygun bir ürün diyebilirim. Ayrıca sadece köz altları için değil yüzdeki lekeler içinde kullanılan bir ürün,  taşıması çok kolay çünkü boyutu çok küçük.  Ben beğendim hele ki o uygun fiyatına rağmen gerçekten süper performans. Benim  ürün hakkındaki izlenimlerim bunlar
 
Aranızda bu ürünü deneyen var mı ??
 
Lütfen olumlu, olumsuz tüm değerli yorumlarınızı bırakın
 
Ve sevgiyle kalın. 
 
Öpüldünüz:))
 
 

 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM