BENİM OBJEKTİFİMDEN İSTANBUL !!!



SELAMLAR!!! 


İstanbul da geçirdiğim muhteşem bir haftalık tatilimden geriye kalan fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum benim hayallerimin şehri ''İSTANBUL''  !! gerçekten dolu dolu geçti ve her anı fotoğrafladım fakat en sevdiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum ....





























İstanbulumu Özlüyorum
Anıların Koynunda bir sevda yaşıyorum
Dantel işlemeli perdelerin
pencerelerini süslediği
Naftalin kokusu ile çiçek kokularının
kucaklaştığı evleri olan
Arnavut kaldırımlı sakakların
ahşap direkelere takılı
lambalarla aydınlatıldığı
Sabahları kumru sesleri ile uyandığım
Bahçe duvarlarından sarkan
hanımellerine dokunduğum
İSTANBULUMU özlüyorum.
Ender ŞAHİN

































İstanbul Türküsü

İstanbul’da, Boğaziçi’nde,
Bir garip Orhan Veli’yim;
Veli’nin oğluyum,
Tarifsiz kederler içinde.
Urumelihisarı’na oturmuşum,
Oturmuş da bir türkü tutturmuşum:

“İstanbul’un mermer taşları;
Başıma da konuyor, konuyor aman, martı kuşları;
Gözlerimden boşanıyor hicran yaşları;
Edalı’m,
Senin yüzünden bu halim.”
“İstanbul’un orta yeri sinema;
Garipliğim, mahzunluğum duyurmayın anama;
El konuşur, sevişirmiş, bana ne?
Sevdalı’m,
Boynuna vebalim!”

İstanbul’da, Boğaziçi’ndeyim.
Bir fakir Orhan Veli;
Veli’nin oğlu,
Tarifsiz kederler içindeyim.

Orhan Veli KANIK



Evet sadece fotoğraf ve aralarda İstanbul ile ilgili şiir paylaşmış olmam umarım hoşunuza gitmiştir. ben istanbul'a olan sevdamı bu şekilde aktarmış oldum :) sizce de çoooookk güzel bir şehir değil mi??

sevgilerle !!!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM