FAVORİ LİP BALMLARIM



                                    MERHABALARRR....


 Benim her mevsim kuruyan dudaklarım olduğu için dudak ürünlerinde arayış içerisine girmiş ve farklı olan dudak balmlarına şans vermek istemişimdir. Aslında bir o kadarını da kullanıp bitirmiş ya da beğenen arkadaşlarıma hediye etmişimdir ki saymakla bitmez. Ben bugün ki postum da elimdeki en severek kullandığım dudak balmlarımdan bahsedeceğim.


Mavi ambalajlı olan Flormarın lip balmı o şu anda malesef bitti ve baydır eşlik ediyordu bana çok severek kullanıyordum ama çatlayan dudaklarıma çok faydalı olduğunu söyleyemem kokusu ve şekerimsi tadını seviyordum sanırım. fiyatı 6 lira bir daha almam  başka ürünler denemek istiyorum :)




Bee Beauty Lip Balm (Cherry): Vişneli olan Bu lip balmı Gratisten almıştım. renkli rujlar kullanamadığım için bunun hafif renk vermesi çok hoşuma gidiyor dudağa verdiği nem fena değil aslında en sevdiğim yanı vişne kokusu ve verdiği hafif doğal kırmızı rengi. kalıcı bir rengi yok tabi ki günlük kullanım için çok çatlayan dudaklarınız yoksa baya ideal diyebilirim. fiyatı 3-4 lira gibi bir şey.




 Nivea med protection: Spf 15 içeren Niveanın bu lip balmına bayılıyorum gerçekten en sevdiğim stick tarzdaki lip balm dudakları doğal nemlendirme sürecini destekleyip ve çatlamalarını önleyen bir lip balm. Nivea Bisabolol ve Hydra lQ ile dudakların kurumasını önlüyor.Etkisini en uzun süre hissettiğim için çok severek kullanıyorum stick tarzında olması uygulama kolaylığı sağlıyor sürekli yanımda taşıyıp sürekli kullanıyorum ve makyaj çantamdan eksik olmayan bir ürün desem daha doğru olur:)




Vaseline Lip Terapi: Vaseline ürünlerine hayranımdır hepsini severim lip balmını görünce dayanamadım meraktan aldım. kokusunu çok seviyorum kakaolu. diğer lip balmlar gibi değil malesef yani parlaklık vermiyor benim geceleri kullandığım bir ürün sabahına pürüzsüz dudaklarla karşılaşabiliyorum. ama nedense gündüz kullanmak için uygun bulmuyorum katı bir yapısı var yani çok pürüzlü, bir dudağınız varsa beyaz beyaz kabukları belirginleştirebiliyor yok benim dudaklarım pürüzsüz hafif nem istiyorum diyorsanız ürün tam size göre :=) fiyatı 6 lira


Superdrug: The Little Green Tin Lip Balm:  Watsonslara ilk defa gördüğüm lip balmını bende daha yeni keşfettim aslında tam istediğim dudak bakım ürünü diyebilirim üç rengi var sanırım yeşil, pembe ve mavi ben yeşil ve pembeyi denemek istedim. Küçük bir teneke içerinde 20gr bir ürün harika elma kokusuyla aşık oldum desem yeridir. alovera etkili bu krem aşırı derece de çatlamış dudakları çok çabuk ileştiriyor. Ben ilk kullandığımda, dudaklarımı pürüzsüz ve yumuşak hissettim.benim dudaklarım aşırı derecede kuruduğu hatta kabuk kabuk oluyordu ta ki bu lip balmla karşılaşana kadar. ondan ziyade o kadar ferah bir yapısı var ki çok sevdim bu özelliğini. kutu içerisinde olması kesinlikle sevmediğim tarafı . neyse ki ben evde kullanmayı tercih ediyorum. Daha çok gece yatmadan  ve dışarıya çıkmadan önce uyguluyorum çokda güzel parlaklık veren bir ürün  6 lira gibi bir fiyatı var.




Superdrug The Little Protecting Pink: Pembe olanın ise herhangi bir aroma veya kokusu yok. Açık/Krem renginde, dokusu oldukça kalın vazelini andırıyor. spf 15 içeriyor ki bu da dudağı koruyor. firma hayvanlar üzerinde deney yapmıyormuş. bu duruma çok çok dikkat eden arkadaşalrıma fikir olabilir diye düşünüyorum. ben çooook sevdim biterse de tekrardan alırım çünkü gerçekten dudaklarımı iyileştirdiğine inanıyorum.. ve Geldik bir postun daha sonuna ,işte benim favori lip balmlarım peki sizlerin var mı bu şekilde severek kullandığınız favorim dediğiniz lip balmlarınız ?
Ya da bunların aralarından kullandığınız beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz lütfen çok kıymetli yorumlarınızdan mahrum etmeyin bizi

Sevgiyle kalın   !!!                                 



 öpüldünüz:=)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM