Neutrogena Visibly Clear 2'si bir arada Maske ve Temizleme Jeli İnceleme !! (

 MERHABALAR !!!


Çooook Sıcak bir günde yazıyorum. yazacak ürünlerim birikti resmen bu aralar çok sık inceleme yazı bekleyin benden:) Aslında yaz aylarında kullandığımız tüm ürünler %100 değişiyor resmen, mesela benim en sevdiğim ürün türü olan temizleyici jeller ilk sırada yer alıyor. Yazın aylarında yüzüm çok çabuk yağlanıyor özellikle T bölgem. Ben bugün bunun önüne en iyi şekilde geçtiğim bir üründen bahsedeceğim sizlere Neutrogena Visibly Clear 2'si bir arada Maske ve Temizleme Jeli benim yazın Fix bakım ürünlerimden bir tanesidir.


 Neutrogena hiç şaşmayacağım markalardandır ki!  bu konuda çok başarılı ürünleri var.  Bu ürün hem maske hem de temizleme jeli tarzında bir ürün istediğiniz şekilde kullanabiliyorsunuz ürün çok kalın kremsi bir yapıda bunun için yüze eşit miktarda sürmek gerekebilir. Maske olarak kullanıldığında ince bir tabaka halinde cilde uygulama gerekiyor ürün çabuk kuruyor yüzde 5dk kalması yeterli. temizleme jeli olarak kullanmak istersek yine ıslak yüze bir miktar alıp masaj yapar gibi uygulamak gerekiyor yalnız yüzünü köpürterek temizlemeyi seven insanların hiç hoşlanmayacağı bir ürün olabilir kesinlikle köpürmüyor benim fark etmez bir özellik ama yine de belirtmek istedim.





kokusuna gelecek olursak tamamen bir detarjanı andırıyor omo , alo matik vb. :) rahatsız edici değil tabi ki de yüzümüzü yıkadıktan sonra çok muhteşem bir ferahlık veriyor, hani olips şeker yedikten sonra ağzımızda güzel bir nane freshliği olur ya hıhh işte öyle oluyor ben bunu çok seviyorum:) Bu ürün Akneye meyilli ciltler için oldukça uygun çünkü  Maske olarak kullanıldığında yağlanmayı önlüyor, siyah noktanın oluşmasını vs. Benim T bölgemdeki yağlanmayı da bu ürünle giderdiğimi de belirtmeliyim. ben Sabahları yüz yıkama jeli olarak kullanıyorum,daha sonra yaklaşık 3 haftada bir maske olarak kullanıyorum. :)   Yalnız sadece akneli ciltler değil tüm cilt tipine uygun bence,Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim

Peki aranızda bu ürünü kullananlar var mı sizler ne düşünüyorsunuz lütfen değerli yorumlarınızla aydınlatın bizleri  benden bu kadar Sevgilerle

:)


 

Yorumlar

  1. Ben yeni aldim bu urunu ama suanlik gayet iyi ferahlatiyor ben de sivilce problemi var yanaklarda ise yarar mi bilemiyorum

    YanıtlaSil
  2. Sivilce karşıtı fakat çokca sivilce yaptı.. bunun yerine baska ürünleri deneyebilirsiniz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM