Bayram Alışverişinde Ne Aldım !! HAUL ***** ALIŞVERİŞ !!!


  MERHABALAR!!! 

Ramazan ve Bayram Telaşı, hazırlığı derken geçti gitti günler. Ramazan ayından olsa gerek pek fazla paylaşımda bulunamıyordum ama bundan sonra gümbür gümbür geliyorum. Aslında burda yazmasam bile instagram hesabımda hep aktiftim.Neyse gel gelelim asıl  konumuza mevzuyu herkes biliyor Bayram İndirimi Malum bazı kozmetik mağazaları  özel günlerde indirimli ürünlerle bizleri buluşturuyor. Aslında uzun zamandır  planladığım bir alışveriş oldu diyebiliriz:) Bazı bitenler yenilendi ve  ayrıca merak ettiğim ürünleride indirimde görünce almış oldum..



 
Aldığım ürünler tabiki tek bir yerden alınmadı tabi ki alışverişimi bölüm bölüm ele aldım yani hangi mağazan ne aldım tarzında oldu. Fiyatlarını da paylaşmaya çalışcağım  işte benim alışverişim  
Devamını oku..



 Öncelikle Gratis alışverişimden bahsedeyim kozmetik ürünlerle aram pek olmadığı için ben yine bakım ürünlerine dadandım. Bir alman markası olan Bee Beauty adlı ürünün duş jelini aldım aslında satış danışmanın tavsiyesi üzerine alınan bir ürün oldu diyebilirim kokusu çok hoş Yeşil elma fiyatı 2,25 olunca denemek istedim. Hazır bu aralar da duş jellerine zaafım oluşmuş :) 

Benrinin 35li ve  peeling etkili makyaj temizleme diskleri bunları daha önce kullanmamıştım merak ettim aldım. yine 2,50 falan gibi bir fiyata aldım.

Eklips markasının Allık fırçası  açıkça söylemek gerekirse  özellikle insatgaramda çok fazla övüldüğünü duyunca bende almak istedim. 5,90 lira .

Gratis mağazalarında bulunan seyahat boy  üçlü vucüt bakım seti vanilya ve hindistan cevizi kokmaları almam için en büyük sebep oldu sanırım fiyatı ise 2,50 lira 

Eklips markasının beşli  minik kaplarda lazım oluyo bazen o yüzden aldım . 2, küsür bişeydi bunlarda .
Essence markasına ait birde simsiyah bir göz kalemi aldım îhtiyacım mı var dı ? yooo sırf merak işte :)

 
Cosmetica ve  ve Watsons alışverişime gelecek olursak cosmetica dan aslında bir de ruj aldım ama malesef ürünü açar açmaz  kırık olduğunu gördüm. o yüzden paylaşmadım aslında onlinealmamalıydım azıcık pişmanlık var hani ! Alix avien markalı concealer, keçe uçlu eyeliner ve Ruj aldım. toplam 30lira tutttu .  Watsons dan ise yine watsons markasına ait  makyaj süngeri ve Rimmel london Stay matte pudrasını aldım rimmel Londonda %30 indirim vardı ve pudrayı 12 liraya aldım. sünger ise 10 liraydı.
 

  Gelelim en son olarak migros alışverişime Migros benim için herzaman en iyi indirimi yapan yerdir. ürünler kendi fiyatı üzerinden %50 indirime giriyor. Bende bundan istifade alışverişimi güzelce yapıyorum valla :) Gelelim migrostan neler aldığıma ; Vaseline markasına ait iki adet vazelin 2 ,5 lira ya düşmüştü.  Ve her indirimde olduğu gibi Nivea lip balmları en uygun migrosta olduğu için her indirimde mutlaka bir yada  iki tane alırım 3,75 düşmüştü. 

Ve gelelim hele şükür alabildim dediğim ürüne sonunda kavuştuk Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyu  migrosta yine %50 ndirimle 6,50 falan aldım çok uygun valla aslında kalmış olsa iki tane alırdım. malesef talan edilmişti resmen . neyse buna da şükür diyorum ve Postumu burada sonlandırıyorum. Beğendiniz mi aldıklarımı ? peki sizler neler aldınız  bakalım?   Bizlerle paylaşmayı unutmayın ve Çok değerli yorumlarınızı da yazın :) Hepinizi öpüyor ve kucak dolusu sevgi gönderiyorum Görüşmek üzere :)

ÖPÜLDÜNÜZ :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM