NARECZA.COM DAN GELEN HEDİYEM - TOPİCREM !!

MERHABALAR !!

Bugün ki postum bir teşekkür yazısı olacak yonca kozmetik adına www.narecza.com   tarafından denemem için Topicrem markasının kremi ve tester ürünleri gönderildi çok merak ettiğim bir markaydı tanışmış oldum buradan Narecza.com teşekkürlerimi sunuyorum

  Aslında  gecikmiş bir post diyebiliriz çünkü ben ürünü çoktan kullanmaya başladım bile.



 Topicrem  markasının ürünleri

Cilt bakım tedavileri eczacılık standartlarına göre geliştirilmiştir. Bileşim ve kullanılan maddeler ürünün üzerine açıkça yazmaktadır. Alkol, paraben ve parfüm kullanılmadan, en hassas cilt tipi baz alınarak üretilen tüm ürünler, tüm ailenizin özellikle çocuklarınızın güvenle kullanabilmesi için dermokozmetik alanında geliştirilmiştir.

ürün hakkında ki düşüncelerimi en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım ! Peki aranız da bu ürünü
kullananlar var mı? Lütfen olumlu olumsuz tüm değerli yorumlarınızla aydınlatın bizleri 
Sevgiyle kalın :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM