By H&M CHOCOLATE EYELİNER = İNCELEME !!



MERHABA BLOGCANLARIM:)


Mutlu, huzurlu günler diliyorum nasılsınız bakalım ! Göz makyajı hepimiz için çok önemlidir efenim  sürülemeyen kalemler ve eyelinerlarla imtihanımız çok büyük valla şahsen bu durumdan muzdaribim hasas gözlerim var kalem sürünce alerji olabiliyor bu da gözüme sürdüğüm kalemin akmasına sebep oluyor dolayısıyla. Uzun zamandır gözlerimin içine kalem çekmiyorum bu sebeple!
 Bugün sizlere sevdiğim bir arkadaşım hediyeleşme etkinliğinde göndermiş olduğu H&M markasına ait kahverengi  göz kaleminden bahsedeceğim, şimdiye kadar kahverengi kalem çok fazla kullanmıyordum ama bu kalemi çok sevdim. Evet bakalım mı nasıl bir eyeliner olduğuna:)

  
 
Uzunca bir boyutu  olan eyeliner koyu hahve tonlarında ucu normal göz kelemleri gibi kalemtraşla açılabilen türden.




Sürümü oldukça kolay, yumuşak bir ucu var; elimde bu şekide göstermeye çalıştım ama gözde daha koyu duruyor. Dağılma olması ve uzun süre gözümde sağlıklı durdu. Gözlerime sürerken alerjik bir durum oluşturmadı. Gözümün üstünde eyeliner gibi çekip far fırçasıyla da dağıtınca far gibi bir görüntü oluşturdu.. Deneyebilirsiniz sizde uzun bir süre elimden indireceğimi sanmıyorum :=) 
Yazacaklarım bu kadardı okuduğunuz için teşekkür ederim sevgiyle kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM