DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ BAKIM YAĞI !!!












Herkese Merhaba !!!

Bugün sizlere Son zamanlarda en beğendiğim DAX Supergro Saç güçlendirici bakım yağından  bahsedeceğim. Ürün bana denemem için gönderildi. Saç bakım ürünlerine olan zaafımı bilmeyen yok sanırım :=)
Bir çok arkadaşımdan bu saç bakım yağının methini çok fazla duymuştum bende yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum bakalım ben bu ürünü nasıl bulmuşum :=)
Öncelikle ürün deneme boyunda 56.grlık beyaz kapaklı bir kutunun içerisinde yer alıyor. Beyaz vazelini anımsatıyor donuk bir ürün olmasına rağmen yaz aylarından ötürü erimesi mümkün. o yüzden yaz aylarında buz dolabında muhafaza edilse  iyi olur.


İçerisinde; Jojoba yağı,  Hindistan cevizi yağı, çay özü, papatya özü, badem yağı, aloe vera, Avakado özü, susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve minareller barındırıyor. Gerçekten bu kadar yağı barındırması saç için muhteşem bir doping bence, Ben bu yağları ayrı ayrı kullanıyordum. tabi ki etkili oluyordu  ama hepsinin bir arada olduğu  ve etkisini daha fazla gösteren bir ürün neden kullanmayayım dedim. 
Ürün;  Saçımızın daha hızlı uzamasına yardımcı oluyor ve içerisinde barındırdığı yağ sayesinde saç derisini besliyor, saçların kırılmasını önlüyor ve saçın daha nemli ve yumuşak omasını sağlıyor. 

Kullanımı;
Banyodan  1 saat önce elime bir miktar alıp elimde erittikten sonra saç diplerime masaj yaparcasına her tarafına uyguladım. elimde kalanı da saç uçlarıma uyguladım, avuç dolusu ele alıp uygulamanın bir manası yok çok az bir miktarı bile saç dipleri için yeterli geldi bana , üstelik küçük  bir kutu olmasına rağmen gerçekten bereketli çıktı. Ben hafta da 2 bazende 3 kez kullandım.

Etkileri;
Ürünü etkilerini ilk kullanımda fark ettim çünkü saçlarımı duruladığım zaman saçlarımın kolay tarandığını ve yumuşacık olduğunu, kuruladığım zaman ise gerçekten yumuşacık ve pırıl pırıl olduğunu fark ettim...  ve 3 hafta sonunda ise saçlarımın hem dökülmesinde azalma oldugu hemde saçlarımın çok canlı parlak ve eskiye oranla bir nebzede olsa uzadığını fark ettim. kesinlikle bittiği zaman büyüğünü almayı düşünüyorum. saçlarıma iyi gelen nadir ürünlerden oldu diyebilirim. Peki aranızda bu ürünü kullanıp benimle aynı görüşte olan var mı?? lütfen değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşın
Geldik bir postun daha sonuna Bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM