Dostlarla Dertleşmece :)


 

 

 MERHABALAR!! 

Öncelikle herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum. Temmuz ayının çoook çabuk geçtiğini düşünüyorum ve üstelik en az post yazdığım ay oldu diyebilirim. neyse konuyu açmışken dertleşeyim biraz sizlerle. Valla bundan önce güncel yazı paylaşmayan arkadaşlara çemkiriyordum falan,  dedikleri şey ya artık insatagram vb. sosyal hesaplardan paylaşım yapmak daha kolay işte blogda yazmak uzun sürüyor falan deniliyordu. Ben de Allah Allah nasıl olur ya insan isterse oturur yazar ne olacak falan diyordum ki o instagram furyasına ben de katıldım eriniyordum resmen oturup şurda bloğuma güzel güzel yazmaya. Neyse ki Temmuz ayına girdik bahanesiyle ilk postumu paylaşayım dedim ve oturudum bilgisayarımın başına. Siz ne düşünüyorsunuz var mı aranızda benim  gibi git geller yaşayanlar ?? Aslında kullandığım ve sizlerle paylaşacağım o kadar ürün birikti ki bakalım sözümde durabilecekmiyim :)) hııı var mı bloğumda yapmamı istediğiniz bir istek falan ya da bir etkinlik falan renk gelsin demi buracıklara :) Neyse bana destek olmanızı diliyorum azıcık gaza getirin beni ilham falan verin bana :)) Şaka bir yana iyi ki varsınızzzzz !!!

Bu konu hakkında ne düşündüğünüzü  Lütfen benimle paylaşın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM