DRESSLINK ALIŞVERİŞİ (------) DRESLINK SHOPPİNG





Herkese Merhaba !!!

Keyifler nasıl bakalım ? Beni sorarsanız süperim valla :) uzun zamandır bozuk olan bilgisayarım sonunda servisten geldi. Artık rahat rahat biriken yazılarımı yayınlayabileceğim. Yaklaşık bir ay önce size www.dresslink.com dan bahsetmiştim işte bende beğendiğim ürünleri sipariş ettim sipariş ettiğim ürünler elime ulaşınca sizlerle paylaşmak istedim. 
Öncelikle size siteden biraz bahsedeyim site çok geniş bir içeriğe sahip istediğiniz herşeyi rahatlıkla bulabilirsiniz; Çanta, ayakkabı, takı, kozmetik, kıyafet vb. ürünler oldukça da uygun fiyatları var. 
 Öncelikle siteye üye oluyorsunuz üye olduğunuz zaman 50$ değerinde hediye kuponu kazanıyorsunuz ve her alışverişinizde %15  indirim kullanabiliyorsunuz.
Kargo seçiminizde Chinapost olduğunuzu belirtirseniz nakliye ücretini en ucuz şekilde ödemiş oluyorsunuz. Tabi kargo ücreti olmayan ürünlerde var onlara denk gelirseniz de kargo  ücret ödememiş oluyorsunuz.
En son olarak onaylıyorsunuz. Ürün yaklaşık olarak 15-20 gün de elinizde oluyor Ptt kargo aracılığıyla elinize ulaşıyor. 




Gelelim benim aldıklarıma  Paketim ne badireler atlattıysa bu şekilde eciş bücüş bir şekilde elime ulaştı Allah tan kırılacak bir şey yokmuş içinde :)



Ürünler bu şekilde Naylon poşetlere sarılmış bir şekilde elime ulaştı 



            Çanta Organizatörü

Çanta içi düzeni sağlayan bir organizatör  aldım aslında ben büyük çantalarım için almıştım ama maalesef ürün tahmin ettiğim büyüklükte değil ama yine de orta boy çantalar için oldukça kullanışlı,ürün bir çok var,Ben kırmızı rengini tercih ettim  Naylonumsu bir yapıda ve bir çok cebi mevcut 
  Fiyatı;US$ 2.47



Aslında çok beğenerek aldığım bir çanta oldu çünkü böyle bir çantaya gerçekten ihtiyacım vardı. Sitede çok diri ve sert görünse de elime ulaştığında  şaşırmadım desem yalan olur, çünkü yumuşacık bir derisi var ve hiçte fotoğrafta gözüktüğü gibi dik durmuyor. içerisi oldukça büyük sadece iki cebi mevcut  ve daha mat beklerken pasparlak bir ürün olması da bu çantayı kullanamayacağımı destekledi. Bende Anneme verdim :)Fiyatı ; US$ 3.61


                8 ADET Profesyonel Fırça Seti

Veeee Gelelim alışverişimin en eğlenceli ve beni musmutlu eden tarafına aslında bir çok arkadaşımda gördüğüm ve çok beğendikleri bu fırça setini bende tereddütsüz sipariş ettim. Gerçektende bahsedildiği gibi gayat başarılı bir set, 4 adet yüz için 4 adet far fırçası tek rahatsız olduğum konu paketi açar açmaz kimyasal kokusu, ama yıkayınca kesinlikle koku falan kalmadı. Bu fırçalar için ayrı bir post hazırlamayı düşünüyorum.
 fiyatı,US$ 5.67

Benim Alışverişim bu şekilde oldu okuduğunuz için çok teşekkür ederim sevgiyle Kalın Görüşürüz:))


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM