Golden Rose Dream Lıps Lipliner - 518 İnceleme !!!



Herkese Merhabaaa.. !! 

Bugün sizlere son zamanlarda çok beğendiğim bir dudak kaleminden (Golden Rose  Dream lıps lipliner 518) bahsedeceğim. Online bir alışveriş sitesinden almıştım, renginde tereddüt edip almış olsam da elime ulaştığında. Evet rengi  tam istediğim gibi dedim bana kremit renklerinde olsa da tene göre değişen bir rengi var bence 






 Çok yumuşak olmayan ama kolay sürülen bir kalem.  sürüldüğü anda rengini çok güzel veriyor tamamen mat bitişli bir ürün. Pigmentasyonu da fena değil, kalıcılığı ise çok uzun süreli değil, tek başına kullanıldığında bir ruj gibi kusurları kapatmıyor. Eğer dudaklarınız çabuk çatlıyorsa ve kapuklanma oluyorsa tek başına sürmenizi tavsiye etmem. üzerinden parlatıcı veya renksiz bir glossla geçilince daha canlı ve hoş  duruyor. Ben rengini size bu şekilde göstermek istedim. 



Uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim diğer renkleri de mevcut fiyatı 5-6 lira gibi bir şey !   
okuduğunuz için teşekkür ederim birdaha ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın 
Hoşça kalın:=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM