TEMMUZ AYINDA FAVORİ BAKIM ÜRÜNLERİM .!!!

Herkese Merhaba !!!

Nasılsınız bakalım ?? Nihayet Temmuz ayında favorim olan bakım ürünlerimi paylaşıyorum sizlere :) Benim en zevk aldığım kısım bu sanırım hem aylık favori ürün yazıları okumak hem de yazmak, gün geçtikçe o kadar farklı ürünlerle tanışıyoruz ki. Ancak deneme fırsatı bulup sizlerle paylaşabiliyoruz. Bildiğiniz gibi en fazla Bakım ürünlerine ağırlık verdiğim bloğumda yine favoriler yazımda yeni tanıştığım ve   temmuz ayı boyunca kullanıp beğendiğim ürünleri sizlerle paylaşacağım... 





  1. Tresan Isırgan Otu Şampuanı: Bu şampuan firma göndermişti bana çok beğendim gerçekten severek kullandım saç dökülme mi engelledi diyebilirim  ayrıntılı yazısını yazmıştım saten isterseniz Tık Tık ... okuyabilirsiniz.
  2. Yine Temmuz ayı boyunca elimin sürekli gittiği göz ve dudak makyajımı temizlediğim ürün Bebak markasının bu çift bazlı temizleyicisi oldu. yazısı için Tık Tık ..
  3. Yine temizleme jeli olarak Temmuz ayında işte favorim dediğim bir diğer ürün ise Bioderma'nın Sebium Jeli oldu sabah akşam kullanıyordum yaklaşık yarısına kadar kullandım devam edeceğim bir ürün yağlı ciltlere uygun bir ürün tavsiye ederim ayrıntılı yazmıştım .Tık Tık ...
  4. Topicrem Yatıştırıcı Tonik; Firmanın denemem için gönderdiği bu ürün temmuz ayı boyunca en çok kullandığım tonik oldu. Ürün hakkındaki ayrıntılı yazımı yakında sizlerle paylaşacağım.
  5. Topicrem nemlendirici kremi ise yine temmuz boyunca elimden düşmeyen bir diğer ürün severek kullandım. şimdilik bir sorun görmedim ama  yine ilerleyen günlerde ayrıntılı yazacağım.
  6. Zigavus Elixir Argan yağı, Kokusu ve saçlarda bıraktığı o muhteşem yumuşaklık sayesinde yine elimden düşürmediğim bir diğer ürün de bu .
  7. Duru'nun Dağ havası esintili canlandırıcı bu duş jeli ise Gratis kartlılara özel olarak hediye edilmişti. Severek kullandım şuan bitmek üzere ayrıntılı yazısını sizlerle paylaşacağım .
Benim Temmuz Ayı boyunca favori ürünlerim bunlardı ?
Birdaha ki postum da görüşmek üzere 
Hoşçakalın :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM