BAYRAM ALIŞVERİŞİ (WATSONS,GRATİS,FLORMAR,MİGROS,ESSE,ÖZDİLEK)


    Herkese İyi Bayramlar !!!


Umarım harika bir bayram geçiriyorsunuzdur... dün yazdığım fakat yayınlamak için  ancak fırsat bulduğum klasik bayram alışverişim çoğunluğu kozmetik ve bakım ürünleri olmak üzere karışık bir alışveriş oldu aslında insatgramdan takipçilerimle paylaşmıştım. Bakalım neler almışım:) 





                               Esse, Migros, Gratis, Watsons, Flormar  ve Özdilekten yaptım




kahve delisi ve kupa manyağı olarak üzerinde  ismimin baş harfini bulunduran bu kupayı Görünce dayanamayıp aldım  normalde 12,lira olan bu kupa %50 indirimle 5,90 liraya aldım:)






 Watsons alışverişimde az ve öz oldu diyebilirim çok iyi tuttum kendimi. Öncelikle Sivilce tedavim sırasında Neutrogena nın akneli ciltler için olan sabununu aldım çünkü bu aralar özel sebeplerden çıkan sivilcelerden kurtulmanın tek yolu bu benim için 8,50 liraya aldım.
 Ve daha önce beyaz kapaklı olanı kullandığım Rimmel London fondötenin bu defa kırmızı kapaklı olanını denemek istedim kullandıkça paylaşacağım canlar:) fiyatı 12 lira



Gratis alışverişim ise bu şekildeydi 


Eklips kedili fondöten fırçası ; 4,15 ( hemen kullandım şimdilik iyi )
Wet n wild  tekli farı ; 6,50 
Pastel Aydınlatıcı; 9,50
Essens Lash princess maskarası; 12,50 
Pastel kaş kiti de ;10 liraya aldım 


Migros Alışverişi;

Migros ta tüm kozmetik ve bakım ürünlerinde %50 indirim vardı. 
Nivea lip butter;  4,90 aldım cecile ve fa deodorantları da 3,5 liraya düşmüştü 
Acnecinamide temizleme jeli de 16, liradan 8 liraya düşmüştü,


Flormar dan daha önce Deluxe  multı effect power  DM 01 indirimli 5 liraya aldım :)  daha önce online sitesinden toprak tonlarında olanı almıştım bir de bunu denemek istedim.. 

 Özdilekten ise bambu havlu aldım malum çeyizi yavaş yavaş dizmeye başladım :)
Benim aldıklarım bu kadar neler düşünüyorsunuz ? okuduğunuz için teşekkür ederim !
Sizler indirimden neler aldınız bakayım:)
Sevgiyle kalın ! İyi bayramlar :=)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM