BİTENLER KLUBÜ #6


Herkese Yeniden Merhaba !!!


Nasılsınız ? umarım her şey yolundadır  Bugün bir  bitenler yazımla karşınızdayım zorlu bir sürecin ardından ancak yazabildim sanırım:) çünkü şu bitenler insana yük gibi oluyor şahsen öyle hissediyorum. Bitenleri Fotoğraflamayınca ne çöpe  atabiliyorsunuz ne de ona yer bulabiliyorsunuz öylece yer kaplıyor ve sinir bozucu bir hal almaya başlıyor dolayısıyla ! !! İşte benim bitirdiklerim 


 saç ürünleri ; 

ilk olarak Prozinc markasının saç maskesinden başlamak istiyorum; ben bu maskeyi severek kullandım çok başarılı bir ürün saçları yumuşacık yapıyor ve harika kokuyor. 
ikinci olarak yine severek kullandığım saç ürünüm ise Syoss  onarıcı şampuanı, saç kuru ve yıpranmış saçlar için öncelikle çok bereketli olmadı bu şampuan çünkü tüm aile bireyleri kullandı ve hemen bitti kokusu ve kokusunun kalıcılığını çok beğendim ayrıca saçları ipek gibi yumuşatması da sevdiğim yanlarından. kepeklenme yapmadı ve saçları çabuk yağlandırmadı. '' bu saç yapısına göre değişebilir '' 
Üçüncü Prozinc Summer Time şampuanı bu şampuanla ilgili ayrıntı bir yazı paylaşmıştım aslında yine bir yaz ürünü denizden ve güneşten yıpranmış saçlar için birebir bir ürün diyebilirim severek kullandım ve tavsiyede bulunduğum insanlarda çok beğendiklerini söylediler saçları iyi temizliyor ve saçı beslediğini düşünüyorum...  yazısı için Tık Tık...


Dördüncü olarak  Pronzinc markasının saç spreyi aynen bununla ilgili de bir yazım var şurada Tık Tık  çok bereketli bir ürün önce bana az ya bu bana yetmez desem de gayet ti çok beğendim yine saçlarımı çok canlı ve parlak gösterdi mis gibi kokusu da hiç bitmesin istiyordum. :) 
Beşinci olarak bahsedeceğim saç ürünüm ise Schwarzkopf Taft power saç spreyi aslında tam bitti satılmaz kapağı kırılınca maalesef kullanılmaz hale geldi.. köpük tarzında bir ürün olup saçlarıma harika şekil verdiğini gördüm


Vücut Ürünleri;

şimdi sıra duş ürünlerinde ilk olarak Selin markasının nar ve greyfurt özlü duş jelinden bahsedeceğim bitenler yazısında bahsedeceğiö için ürün hakkında öyle ayrıntılı yazmamıştım. kokusu çok güzel kalıcı cildi tahriş etmeyen tanecikler yer alıyor içinde harika bir peeling etkisi veriyor kokusu oldukça kalıcı ba-yıl-dım ben bu duş jeline 

ikinci Bee Beauty markasının yeşil elma kokulu duş jeli yine çok beğendiğim bir ürün oldu yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz Tık Tık ...

Gratisten set halinde aldığım Şampuan ve vücut losyonu seyahat boy denemek için almıştım çabuk bitti, hindistan cevizi kokuyor oldukça güzel beğendim büyük boyunu almayı düşünüyorum..



            Ve tabi ki maskelerim , yeni ürünlerin testerları ,makyaj temizleme pamuğum ve ıslak mendilim. 
Watsons'un salatalık ve limon özlü maskelerini çok beğendim cildimi nemlendirip canlılık verdiler. H&M ballı ve hinditan cevizli maskeleri de yine kullandığım ve çok beğendim maskelerden 
Meldiwell ateş dürücü bandı da gerçekten çok başarılıydı tekrar almayı düşünüyorum

  Yüz Ürünlerim;

Biodermanın jeliyle başlayayım öncelikle ben bu jeli çok beğendim yüzümde sivilcelenme vs bir şey yapmadı yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum çünkü cildi biraz kurutup geriyor ayrıntılı yazmıştım okumak isterseniz Tık Tık ...
 Ve şelale markasının gül suyu severek kullanıyorum özellikle cildimde tonik olarak yaz boyunca bunu kullandım ve çok rahatlatıcı bir etkisi var ben boş bir sprey kutusuna koyup buz dolabında saklıyordum ve serinlemek amacıyla sıkıyordum gerçekten harika oluyordu deneyebilirsiniz yazın en azından anlık serinliğiyle güzel oluyordu. 
Vıchy markasının thermal suyu etkili temizleme suyundan bahsedeyim yine cilde canlılık veren bir ürün çok beğendim oldukça da bereketli bittikçe alınası bir ürün :)
Avene termal su yine yaz boyunca benimle birlikte olan hatta çantamdan biran olsun çıkarmadığım bir ürün gerek sıcak havalarda serinlemek gerekse makyaj sabitlemek için kullandığım başarılı bir ürün ayrıntılı yazısı için tık tık...
Vichy  capital soleil güneş kremi de yine yazın kullandığım ve artık dibini gördüğüm bir ürün oldu ben çok memnundum oldukça başarılı bir güneş ürünü ayrıntılı yazmıştım Tık Tık ...




Makyaj Ürünleri; 

Öncelikle Rimmel London Stay matte pudrasından bahsedeyim başarılı birin dandik kapağı ve ambalajına rağmen çok beğeniyorum şuan 3 kutumdayım ayrıntılı yazısı için tık tık...
Flormar deluxe multi effect powder ;  flormar online satış sitesinden almıştım pudra allık karışımı bir şey maalesf yere düştü ve hepsi parçalandı un haline geldi kutu içerinde bir şey kalmadı  ama çok beğendiğim bir pudra oldu kendisi en yakın zamanda bulursam yine alabilirim yazısı için Tık Tık ...
Note markasının rimeli  çok beğendiğimi söyleyeyemeceğim önce çok iyi tarıyor ve tek tek ayırıyordu  ama maalesef sonralarda ürün çabuk bitti sanırım  işlev görmemeye başladı fırçası bana göre değildi. çok bereketsiz buldum.
Loreal Paris Nude Magıque Cc kremi yaz için ideal olan bu cc kremi ben yazın elimden düşürmedim Mor rengi var ama akıllı micro-pigment kapsülleri cilde değdiğinde dönüşüm yapıyor ve cilt tonuna uyum sağlıyor ama ayrıntılı okumak için   Tık Tık.. 
Dermokilin yağlı karma ve yağlı ciltlere uygun olan nemlendirici kremi harikaydı tekrar almayı düşünüyorum. 
Flormar gözenek küçültücü bazı aslıda bu ürünü çok seviyorum ama zaman geçtikçe pek kalıcı olmadığını anladım önce cildi güzelce makyaja hazırlıyor kadifemsi bir yapı oluşturuyor. bir daha alır mıyım sanmıyorum başka markaları denmek isterim açıkçası ayrıntılı olarak okuyabilirsiniz. Tık tık...
Bebak minik boy nemlendirici el kremi her zaman bitenler yazımda olacağını söylemiştim ama :)
Son olarak Garnier roll-on kapatıcısı yine çok hafif örtücülüğü olan açık tonu bile çok koyu olan bir ürün ben esmer olduğum için bana tam uyan ama göz altındaki kusurlarımı tam kapatmayan bir ürün ben yerine başka kapatıcı aldım bile :) ayrıntılı yazısı için Tık Tık ...

Evet geldik bir bitenler yazısının sonuna umarım okurken keyif almışsınızdır . bir daha ki postumda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM