BÜYÜK ALIŞVERİŞ --- BIG SHOPPING :=)








gratis, alışveriş, kozmetik, bakım,güzellik


HERKESE YENİDEN MERHABA !!!


Bugün ki ikinci yazım büyük bir alışveriş yazısı olacak bol fotograflı gözü gönlü açacak cinsten :) 3 kız kardeşiz dolayısıyla Gratisin indiriminde onlarla birlikte alışverişe çıkmak istedim hep birlikte merak ettiğimiz ve ihtiyacımız olan ürünleri aldık hep birlikte bakalım :)





ilk olarak ayrıca fotoğraflayamadığım için bahsetmek istediğim şu sağ alt köşedeki mint rengi makyaj çantalarından aldım hediyelik çok tatlı bence tanesi 8,90 falandı . 


 Kozmetik olarak çok fazla bir şey aldığımı söyleyemem bende olmayan ve  sadece merak ettiğim ürünleri aldım. Maybelline Falsie Black Drama Maskara yanında da Master Precise Eyeliner hediyeli seti normalde 42 liralık set 21 liraya düşünce almak istedim. yine Merak ettiğim ve fırsat bulamayıp alamadığım Golden Rose velvet rujunu aldım. Essen kozmetiğin kirpik bazı da denemek istediklerim arasındaydı merakımı gidermek amacıyla almış bulundum. Yine Maybelline markasının Lasting drama jel eyeliner şans vermek istedim:) diğer ürünler yurt dışından gelen arkadaşımın hediyeleri onları da arada sıkıştırmışım:)




 Tabi ki her alışverişte banko olan Benri 80 li makyaj temizleme pamukları  5 tane aldım ve kulak temizleme çubuğu aldım :)





Ben boya kullanan biri değilim ablam içinde Voila Dıamond serisinden siyah bir boya aldık. Bu aralar paylaşımlarımdan anlayacanığınız üzere sivilcelerle başım dertte bunun için bu aralar fondöten kullanmıyorum bunun için de  Essence Sivilce karşıtı BB kremine şan vermek istedim.




Tabi ki artık bulduğumuz yerde stok yaptığımız Garnıer kusursuz makyaj temizleme suları daha önce pembe olanı denemiş ve oldukça başarılı bulmuştum. Ve yeni olanı karmadan yağlıya dönük hassas ciltler için olanı da denemek istedim. ve bir alana 2. si %70 indirimle 18 lira ya ikisini kaptım :) 



 3 kız kardeşinde çookk merak ettiği Loreal Elseve mucizevi bakım yağı  onarıcı olanı aldık 3 tane almamızın nedeni biri evli, biri nişanlı ve ben bekar :) yani aynı evde olmadığımız için ayrı ayrı aldık daha önce farklı bir marka'nınkini de denemiştim farklı olarak bunu da denemek istedim. Tanesi 9,90 



Ve eklipsin makyaj fırçaları daha önce fondöten, far ve allık fırçasını almıştım pudrayı da alıp seti tamamlamak istedim yedekledim :) 


 

Gratislerde benim en vazgeçilmez dediğim maskelerine geldik ister indirim olsun ister olmasın her fırsatta alıp düzenli olarak kullandığım tek kullanımlık maskelerinden aldım. tanesi 2,90 falandı  birde kırmızı kutuda olan maskeler var içerisinde 4 adet yaşlanma karşıtı nemlendirici maskeler var oldukça başarılı buluyorum :) 
ayrıca burada paylaşmadığım anneme Cüzdan aldım 25,90 annem götürdüğü için fotoğraflayamadım .

Evet gördüğünüz gibi tamamen faydalı çok ihtiyaçlı bir alışveriş oldu benim için ben oldukça memnun kaldım umarım sizlerde beğenmişsinizdir :=) 
lütfen değerli yorumlarınızdan mahrum etmeyin 
dilerim herkes böyle bir alışveriş fırsatı yakalar :=) 
sevgiyle kalın !!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM