ESSENCE LASH PRINCESS VOLUME MASKARA İNCELEME!!








           Herkese Merhaba !!!

Maskara Aşkım hiç bitmeyecek bunu çok iyi biliyorum!! son zamanlar da geç  bulduğum erken kaybedeceğim  harika bir maskaradan bahsedeceğim sizlere. erken kaybetmekten kastım duyduğuma göre üretimden kalkacak ürünler arasında yer alıyor bu çok üzücü bence 
 '' Essence Lash Princess Volume Maskara '' 
Ben bu maskarayı gerçekten çok beğendim neden mi gelin birlikle inceleyelim ! 
İyi okumalar :=)


Öncelikle  ambalajı çok tatlı, uzun ve siyah sanki adını da simgeler gibi prenses elbisesi giydirilmiş  :=) 


Maskara, Essence, Rimel , volüm maskara, Blogger ,

Fırça sapı diğer maskaralara göre uzun çok hoşuma gitti. Bana  uygulama açısından oldukça kolay geldi 


Gel gelelim  Esence Lash Princess Volüm maskaranın en önemli unsurlardan bir tanesi olan fırçasına oldukça değişik bir formda kıvrık  bir yapısı var. Küçük ve ince kıllardan meydana geliyor. ve kirpikleri çok güzel kavrıyor kesinlikle gözüme batmıyor ve alt kirpiklerime de çok rahat uygulamamı sağlıyor. Aslında bu maskara uzunluğu ve hacim vermeyi vaat ediyor bizlere. Ben uzun ve düz kirpiklere sahibim  bende duruşu ise şu şekilde ;



Kirpiklerimi çok güzel kavradı ve topaklanma yapmadan kıvırdı bu bir kat sürülmüş hali bana yeterli geldi. iki ve daha fazla uygulama yapmak istersek bence daha dolgun gösterebilir. Gözlerimi ise oldukça belirginleştirdi. oldukça hafif bir yapısı var sanki hiç rimel yokmuş gibi hissediyorum sürünce. Gün içerisinde akma ve dökülme yapmadı. Çift bazlı makyaj temizleyicisiyle de kirpiklerimden oldukça kolay ayrıldı. Anlayacağınız biz bu maskarayla aşk yaşıyoruz; tek umudum üretiminin devam etmesi yoksa bulduğum yerde stok yapacağım :=) 
Evet benim  Essence Lash Princess Volume Maskarası hakkındaki yorumlarım bu kadardı umarım beğenmişsinizdir. Ve sizlere faydalı bir yazı olmuştur. Aranızda kullananlar var mı sizlere ne düşünüyorsunuz bu maskara hakkında ??
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere Hoşça Kalın:=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM