LİLAKUTU -- Barielle-Argan Yağlı Tırnak Eti Canlandırıcısı !!





lila kutu

Merhabalar !!!

Bugün sizlere ilk lilakutu deneyimimden bahsedeceğim öncelikle lilakutu dan biraz bahsetmek istiyorum.Lilakutu.com'da organikten bitkisele, vegandan hayvansal üzerinde test yapmayan kozmetiklere kadar aradığımız, ihtiyacımız olan, kendimize en uygun güzellik, bakım ve makyaj ürünlerini keşfedebilme imkanına sahibiz. Ki benim en  sevdiğim şeydir yeni ürünler keşfetmek ve onları deneyimlemek. Lilakutu da size ait bilgilere uygun olarak ürün gönderimi yapılıyor olması da çok iyi düşünülmüş bir fikir .
  





Bende ilk lilakutumu almış bulunuyorum şöyle söylemeliyim ki lilakutu çok hızlı bir şekilde elinize ulaşıyor ve paketinizi açtığınız zaman sizi lila rengindeki harika bu kutu karşılıyor. Çok güzel nazik bir şekilde paketlenmesine bayıldım. Sizi heyecanlandırıyor adeta :=) 




Benim Lilakutumdan çıkan ürünüm ise ilk defa deneyeceğim Barielle-Argan Yağlı Tırnak Eti Canlandırıcısı, El-Ayak ve tırnak bakımı hepimiz için çok öenmli bir unsur bence. Bu aralar tırnak bakımına da ayrı takmış durumdayım, Yeni ürünlere de hayır diyemiyorum, malum kış aylarının yaklaşmasıyla ellerimizde ayaklarımızda ve tırnaklarımızda kırılmalar ve tırnak etlerimiz de oluşabilecek et sorunlarına karşı bu ürünün zamanlaması harika oldu diyebilirim. ayrıca bu ürünü keyifle kullanacağım neden mi ? çünkü zararlı hiç bir kimyasal madde bulundurmuyor, içerisinde keratin,doğal proteinler ve e-vitamini, ayçiçeği ve safran yağı gibi doğal  ve bitkisel özler bulunuyor. Ya hemen kullanmak istiyorum:=)  Ama sakın merak etmeyin deneyimlerimi ayrıntılarıyla sizlerle paylaşacağım
ürüne ulaşmak isterseniz linkini bıraktım 

İşte benim lilakutu deneyimim bu şekilde oldu umarım bundan sonra devam edeceğim alışverişlerim olur ve sizlerle paylaşabilirim okuduğunuz için teşekkür ederim görüşmek üzere 
HoşçaKalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM