Rimmel London Lasting Fınısh 25 HR Comfort Serum Fondöten..






MERHABALAR !!


Nasılsınız? umarım her şey yolundadır. Artık yaz aylarını geride bırakırken kapatıcılığı yüksek fondötenlerin ortaya çıkma zamanın geldiğini düşünenlerdenim. Çünkü yaz aylarında yüzüme  çok hafif,  kapatıcılığı az olan BB ve CC kremler ya da ne bileyim renkli nemlendiriciler kullanırken kış aylarında ise fondöten kullanmayı tercih ediyorum. Bugün sizlere ürünlerini çok severek kullandığım Rimmel London  markasının Lasting Fınısh  25 HR Comfort Serum Fondöteninden bahsedeceğim. Bu serinin mavi ,kırmızı ve kırmızı kapaklı olarak 3 ürünü var ben daha önce beyaz kapaklı olanı yani Rimmel London Lastıng Fınısh (nude) kullanmıştım onun yazısı için Tık Tık ... lütfen ve bir başka Rimmel london fondötenim ise Rimmel London Wake me up serisinde aynı şekilde onunda yazı için  Tık tık ...


Rimmel london lastıng fınısh, rimmel london

Gördüğünüz gibi  Fondöten 30 ml cam bir şişede yer alıyor. 30 ml olduğuna bakmayın 7-8 ay belkide daha fazla bir zaman kullanabiliyorsunuz oldukça bereketli bir ürün diyebilirim.


Ayrıca pompalı olması da çok iyi istediğimiz miktarda ürün alabiliyoruz.





Bende ki 200 Soft Beige  evet benim cilt tonuma göre bir ton açık  ama kış mevsiminde tam bu renk cildimle bütünleşiyor. fondöteni özelliği mükemmel kapatıcılık ve 25 saat kalıcı olmasıymış.
Şimdi Fondötenin özelliğine ve yapısına bakacak olursak; Fondöten spf 20 içeriyor ki bu sizin ayrıca güneş kremi kullanmanıza gerek bırakmıyor.. Fondöten içeriğinde rahatlatıcı serum var yani nemlendirici ve kalıcılığını artırıyor. Fondötenin yapısı fotoğrafta gördüğünüz gibi biraz kalın yapıda, bir pompanın tüm yüz için gayet yeterli diye düşünüyorum. Eğer kusurlu bir cildiniz varsa ya da tam kapanmadığını düşünüyorsanız yarım pompa daha kullanabilirsiniz. 


Evet Tam dağıtılmamış hali de bu şekilde bence oldukça mat bir fondöten kesinlikle çok kuru ciltli iseniz tavsiye etmem yağlı ciltler için ise ideal çünkü kuruyunca pudramsı bir yapıya dönüşüyor. çok fazla cildinizde parlama olmuyorsa sabitlemek için pudraya bile gerek olmadığını düşünüyorum. Ben önce fırçayla uyguladım ama fondötenin kalın yapısından dolayı tam olarak yediremediğimi düşünüyorum. süngerle denedim daha iyi oldu ama en son elimle de denemek istedim en iyi sonucu elimle aldım diye bilirim. Eğer dozunu kaçırmazsanız ve iyi yedirirseniz yüzde gayet doğal bir duruşu var ama fazla sürerseniz tam bir maske görüntüsü oluyor bu da çok çirkin gözüküyor bence! içerisindeki serumdan dolayı cildimde yumuşacık bir his bıraktı. Orta bir kapatıcılıkta, maalesef 25 saat sınırını deneyemedim ama cildimde en fazla  13-14 saat sağlıklı bir şekilde korudu kendini;  kesinlikle terleme de ve nemden etkilemeyen bir fondöten bence ben başarılı buldum bazen wake me up la karıştırıyorum çok hoş duruyor. Benim fondöten hakında ki yorumlarım bu kadardı.
Watson Türkiye mağazalarında 19-20 gibi bir fiyatı var indirimli zamanlarda bulursanız 13 liraya kadar iniyor . Denemeye değer bence .. 
 Peki var mı aranızda Rimmel London Lasting Fınısh deneyip beğeneniniz, siz neler düşünüyorsunuz ?
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bir daha ki yazımda görüşmek dileğiyle 
Hoşça kalın:=) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM